2024. április 13., szombat

Mr. Sea - Tommy Sittichok

 

 Egy újabb dal Tommy-tól. Igazából szeretem a hangját, így mindig örülök, ha hallok tőle egy új dalt. Ez olyan kis kellemes, nyugis tengerparti zene. :) 

 

 

 

Tenger úr - Tommy Sittichok


Megint egyedül,
a tenger kihalt partján.
Ahol mély érzelmek
támadnak, és csitulnak le.

Ha én lennék a tenger,
a szerelem elengedése
lenne a végzetem. (Nem értem.)
Ahogy a szomorúság hullámai
elmosódnak, lecsillapodva távoznak.
(Jó dolog) ...szeretni valakit,
bár lehet, hogy nem tart sokáig.
(Én vagyok a tenger)
...ahol vigaszra lelhetsz,
és tartozhatsz valahova.
Miután rendbe jöttél,
távozol és tovább lépsz.

Olyan, mintha várnánk
valakikre, aki nem hagy el.
Hogy aztán egész életét
a tenger mellett töltse. Ő hol van?

Ha én lennék a tenger,
a szerelem elengedése
lenne a végzetem. (Nem értem.)
Ahogy a szomorúság hullámai
elmosódnak, lecsillapodva távoznak.
(Jó dolog) ...szeretni valakit,
bár lehet, hogy nem tart sokáig.
(Én vagyok a tenger)
...ahol vigaszra lelhetsz,
és tartozhatsz valahova.
Miután rendbe jöttél,
távozol és tovább lépsz.

A szikrázó napfény alatt
a hullámok közelebb hoznak.
Összegabalyodott érzések...
Hagyjuk őket itt!
A bánat ellenére minden
kis részletet a szívemben őrzök.
Amíg begyógyul a seb,
örömöt találsz benne.
Köszönöm az értékes,
fontos pillanatokat!
Nem fogom elfelejteni
a régi időket! Bár nehéz,
itt az ideje búcsút venni.

(Jó dolog) ...szeretni valakit,
bár lehet, hogy nem tart sokáig.
(Én vagyok a tenger)
...ahol vigaszra lelhetsz,
és tartozhatsz valahova.
Miután rendbe jöttél,
távozol és tovább lépsz.

Szeretni valakit, lehet
hogy nem tart sokáig.
(Én vagyok a tenger)
...ahol vigaszra lelhetsz,
és tartozhatsz valahova.
Miután rendbe jöttél,
távozol és tovább lépsz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése