2024. április 4., csütörtök

Spring Snow - Zhou Shen

 


 

A legújabb kedvencem Zhou Shen-től. Ritkán hallani tőle olyan dalokat, aminek nagyon modern hangzásvilága van. - talán nekem pont ezért tetszik, mert nem a tőle megszokott - 

 

  



Tavaszi hó - Zhou Shen


A fehér egy végtelen útvesztő.
A fehér egy varázslat, ami lenulláz.
Tisztít, meggyaláz újra és újra.
Tehetségemet melegséggel töltötte meg,
mégsem tudtam elkerülni jeges érzésedet.
A jég a hó ajándéka. Mégsem bírja
ki a tavaszi hőmérséklet.
Olvadó, kihívást jelentő érintés.
Visszaáramlik a szívembe, és
könnyekké válik az arcomon.
Veled akartam szaladgálni a téli, havas éjszakán.
De te inkább egy fán landoltál kora tavasszal.
Egy rossz lépés még nem hiba.
A hiba az volt, hogy mindent feláldoztam,
mielőtt megláttam volna az igazi színedet.

Hópelyhek virágoznak a sötét téli éjszakában,
mindent elborítva a veszedelmes tavasz ellen.
A tavasz szétmar és felold mindent, amit ér.
Mindent... ami valaha az én világom volt.
Hópelyhek virágoznak a sötét téli éjszakában,
mindent elborítva a veszedelmes tavasz ellen.
Én itt maradok a méltóságomat megőrizve.
Viszontlátásra tavasz! Még a napfelkeltét
várom egy havas, téli éjszakán.
Lehullott ágaid, és leveleid
kora tavasszal a vereségemet hirdetik.
Mielőtt ez a tévelygés véget ér, táncoljunk
még egyet, kecses lépteinkkel ünnepelve.
Mielőtt ez a tévelygés véget ér, még megáldalak.
Talán valaki elkapja az ágakat,
és a leveleket, amikor lehullanak.




1 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszi szépen a dalválasztást és fordítását! Gyönyörű volt. Zhou Shen-t is jó mindig hallgatni annyira tiszta, csengő, hangja van.

    VálaszTörlés