2024. április 17., szerda

Immortality donghua OST

 


 

Egy szép lassú dal. Az Immortality donghua ending zenéje. 

 

A dal rövidebb változata videóval: 

 

A dal teljes hosszában, aki letöltené: 

 

 

 Fesztivál - Tacke 竹桑


Álmomban, a Nap lassan ment le.
A virágtengered mintha örökké körülvenne.
Kicsit csalódott voltam akkor,
hogy nem voltunk elég bátrak.
Mindketten vártunk a másik vallomására.

Biztos emlékszel, mennyire elpirultál.
A sivatagban, a kardeső alatt.
Ifjúként összeszedtem a bátorságomat.
Megfogtam a kezed, de te rám se néztél.
Szerelmes voltál, akkor már tudtam.

Hiányzik az én holdfényem.
Visszamegyek a hegy lábához,
ahol először találkoztunk.
A reinkarnáció évezredes keresése.
Gondolj arra, hogy egy örök életre
nem szívesen tekintenél vissza.
Aki melletted van a jelen életben,
várja, hogy átölelhesse a vállad.
Emlékszel még, milyen voltam?

Biztos emlékszel, mennyire elpirultál.
A sivatagban, a kardeső alatt.
Ifjúként összeszedtem a bátorságomat.
Megfogtam a kezed, de te rám se néztél.
Szerelmes voltál, akkor már tudtam.

Hiányzik az én holdfényem.
Visszamegyek a hegy lábához,
ahol először találkoztunk.
A reinkarnáció évezredes keresése.
Gondolj arra, hogy egy örök életre
nem szívesen tekintenél vissza.
Aki melletted van a jelen életben,
várja, hogy átölelhesse a vállad.
Emlékszel még, milyen voltam?


 

2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Igen ez is egy nagyon jó kis donghua. 🥰
    Köszi szépen mindkét dalt, nekem inkább az ending dal tetszett jobban. Talán a szövege miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Mindkettő ending dal. :) Csak ez az első évadé, a másik meg majd a megjelenő 3. évadé lesz. - de lehet már a másodikban is az van, nem emlékszem pontosan -

      Törlés