2024. április 28., vasárnap

ผิดที่ไว้ใจ - William Jakrapatr

 


Egy szép romantikus dal William-től, amit ráadásul Tor zongorás hetente jelentkező műsorában énekelt. :) Nagyon jó, hogy ők ketten pár dal erejéig összeálltak. Tor a kedvenc thai zongoristám, nála szebben szerintem senki nem szólaltatja meg a billentyűket, nagyon érzelmes, és emlékezetes előadások szoktak születni a műsorában. Eredetileg ez a Silly Fools együttes dala. 

 

 


Hiba volt bízni - William Jakrapatr


Azt akarom, hogy az utolsó
leheletem is elfogyjon.
Annyira fáj elhagyni.
A szívem csak pihenni akar.

Az én hibám, hogy szeretlek.
Te észre sem veszel.
Az én hibám, hogy túl egyszerű.
Kár ezért a halott ügyért.

Az én hibám, hogy
neked adtam a szívem.
Az én hibám, hogy
hagytam elrabolni.
Az én hibám, hogy
a szívemmel láttalak.
Az én hibám, hogy
megbíztam benned.
Rosszul ítéltelek meg.

 Azt akarom, hogy
megálljon a szívem.
Bánat keveredik fájdalommal.
Túlságosan szeretlek.
Végre el kell hagyjalak.

Az én hibám, hogy szeretlek.
Te észre sem veszel.
Az én hibám, hogy túl egyszerű.
Kár ezért a halott ügyért.

Az én hibám, hogy
neked adtam a szívem.
Az én hibám, hogy
hagytam elrabolni.
Az én hibám, hogy
a szívemmel láttalak.
Az én hibám, hogy
megbíztam benned.
Rosszul ítéltelek meg.
Tévedtem... Hibáztam,
hogy bíztam benned.
Tévedtem...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése