2024. április 16., kedd

Shrouding the Heavens - 23. rész felirat



Felirat: ITT

 

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm az újabb részt Nektek! 🥰
    Én már el is feledkeztem Ye Fan egyik főellenségéről, ettől a kriptaszökevénytől mindig kiráz a hideg. Han Vén nem rejti véka alá szándékait, simán elrabolja hősünket. Hát ebből hogy fog kikecmeregni arra nagyon kíváncsi vagyok. Mondjuk bizonyítottan nagy szabaduló művész Ye Fan. :D Gyorsan felismerti a helyzeteket és cselekszik is. Türelemmel várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :)
      Hát, újra előkerült a vén csont. XD A következő rész kicsit morbid. Mikor megláttam... XD Egyszerre kellett nevetnem, meg azt is gondoltam, hogy azért milyen durva már... Ó, nem kell félteni Ye'zi-t. Még ma lesz elvileg folytatás, ha minden igaz.

      Törlés