2024. május 23., csütörtök

In My Own Sky - 南征北战NZBZ

 


 

Aki követi a blogomat, már többször találkozhatott ezzel az érdekes nevű kínai bandával. Ez megint egy nagyon jó kis nóta tőlük, elég velős szöveggel. Az ilyen dalokat nagyon szeretem, ami szól is valamiről, nem csak egy rakás mondat egymás után. 

 

 

 

  A saját égboltomon - NZBZ


Búcsú a szerelemtől. El akarok búcsúzni.
Búcsú a múltamtól. Új életet akarok.
Búcsú a könnyektől, bukásoktól és kudarcoktól.
Búcsú a vad ifjúságtól. Búcsú a gondjaimtól.
Most már nem vagyok egyedül.
Búcsú a gyávaságtól, nem sírok többé.
Csak azt akarom mondani: Helló! Helló!
A jövőm... Helló! Helló!

A végtelen sötétségben,
úgy tűnik, minden kitörlődik.
Legalább az álmaim még megmaradtak.
Ó, annyi ötletet adsz nekem.
Mindaddig, amíg az új hajnal eljön.
A szívem mélyén azt érzem:
Amíg vannak álmaim, addig láthatom
a szivárványt a saját égboltomon.

A kudarcok és az elvárások,
ezek csupán az élet fűszerei.
Ennyi év után végre megértettem,
mit jelent a családom összes könnye.
Rájöttem, hogy nincs bátorságom elbúcsúzni.
A város levegőjét beszennyezi az elválás fájdalma.
Csak miután elvesztettél valamit, akkor
tudatosul benned, hogy milyen értékes volt.
Ó kedves barátaim! Már kitártátok
a szárnyaitokat és elsodródtatok.
Ha nem szálltok magasra, hogy is tudnátok
kitágítani a horizontot, amit láttok?
Már nem vagy gyerek,
menj ki és tudasd a világgal!
A hatalmas, széles világnak olyan ereje van,
mint egy mágneses mezőnek.
Minden szárnyat magához vonz,
ami felszállni készül.
A szenvedélyes szerelem tüze kegyetlenül
felperzsel mindent, de fogalma sincs róla.
Csoda szép szikrák szállnak szerteszét,
ott ahol megtalálják a szerelmet.
Ez a folyamat gyönyörű,
a buktatók és veszteségek ellenére.
Olyan erővel szerettem, hogy
az érzések a csontjaimba vésődtek.
Még akkor is, mikor kiderült, hogy
a szeretett nő nem engem választott.
A búcsú nélkül, hogy is lehet megtanulni
elviselni az ilyen fájdalmakat?
Ha ne tudsz elbukni, hogy is tudnál talpra állni?

A végtelen sötétségben,
úgy tűnik, minden kitörlődik.
Legalább az álmaim még megmaradtak.
Ó, annyi ötletet adsz nekem.
Mindaddig, amíg az új hajnal eljön.
A szívem mélyén azt érzem:
Amíg vannak álmaim, addig láthatom
a szivárványt a saját égboltomon.

Helló! Helló! Ki vár rám odakint?
Helló! Helló! Ott a titokzatos jövőben.
Helló! Helló! Rátalálni a szerelemre, ami a végzetem.
Helló! Helló! Ez az én új életem.

Ki vár rám odakint? Ott a titokzatos jövőben.
Rátalálni a szerelemre, ami a végzetem.
A végtelen sötétségben,
úgy tűnik, minden kitörlődik.
Legalább az álmaim még megmaradtak.
Ó, annyi ötletet adsz nekem.
Mindaddig, amíg az új hajnal eljön.
A szívem mélyén azt érzem:
Amíg vannak álmaim, addig láthatom
a szivárványt a saját égboltomon.

A végtelen sötétségben,
úgy tűnik, minden kitörlődik.
Legalább az álmaim még megmaradtak.
Ó, annyi ötletet adsz nekem.
Mindaddig, amíg az új hajnal eljön.
A szívem mélyén azt érzem:
Amíg vannak álmaim, addig láthatom
a szivárványt a saját égboltomon.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése