2024. május 1., szerda

Didn’t Come From Heaven - Cocktail

 



Ez is egy lírai dal. Szeretem a szövegeiket, mindig nagyon szépek. 

 



Nem a mennyből érkeztem - Cocktail


Csak egy srác vagyok,
aki a távoli eget kémleli.
Szeretnélek elérni, és megtalálni
téged, aki ott fent élsz.
De a lábam legyökerezett,
még mindig a földön állok.
Szerintem nincs mód arra, hogy
visszaadjam a szeretetedet.

Csupán szívből akarlak szeretni.
Legyen olyan szívem, ami
rendíthetetlenül vár rád.
Ha becsukom a szemem,
még mindig rólad álmodom.
Nem a mennyből jöttem,
mint valamiféle kívánság.
Talán van némi remény arra,
hogy majd átölelhetlek.
Nem a mennyből érkeztem,
mint valamiféle kívánság,
amit magadnak szeretnél.
Csak a szívemet adhatom neked.

Csak egy srác vagyok,
akinek nagy szíve van.
Szeretném neked adni,
de valószínűleg nem tudom.
Csak két karom van, ami talán
senkit sem védhet meg.
Egyetlen szívem van, amit
soha nem adtam senkinek.
Csupán neked adhatom.

Csupán szívből akarlak szeretni.
Legyen olyan szívem, ami
rendíthetetlenül vár rád.
Ha becsukom a szemem,
még mindig rólad álmodom.
Nem a mennyből jöttem,
mint valamiféle kívánság.
Talán van némi remény arra,
hogy majd átölelhetlek.
Nem a mennyből érkeztem,
mint valamiféle kívánság,
amit magadnak szeretnél.
Csak a szívemet adhatom neked.

Kinyújtom a kezem, hogy megragadjalak.
Még mindig azt nézem, ahogy keresel.
Valószínűleg semmi sem annyira
tökéletes és felbecsülhetetlen,
mint a szeretet, amit adhatok neked.

Csupán szívből akarlak szeretni.
Legyen olyan szívem, ami
rendíthetetlenül vár rád.
Ha becsukom a szemem,
még mindig rólad álmodom.
Nem a mennyből jöttem,
mint valamiféle kívánság.
Talán van némi remény arra,
hogy majd átölelhetlek.
Nem a mennyből érkeztem,
mint valamiféle kívánság,
amit magadnak szeretnél.
Csak a szívemet adhatom neked.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése