2024. május 1., szerda

คู่ชีวิต - Cocktail

 


 

Egy nagyon szép vallomás a dal szövege. A klip jól illik hozzá. 

 

  



Csak te vagy - Cocktail


Te vagy a megtestesült valóság, amit megálmodtam.
Te vagy minden, amire a szívem vágyik.
Te vagy az a mese, amit olvastam,
mielőtt álomra hajtottam volna a fejem.

Te vagy a szívemben,
nem számít a többi ember,
hozzád senki sem fogható.
Nagyon szerencsés vagyok,
mert találkoztam veled,
és téged választhattalak,
hogy mellettem légy.

Olyan, mintha megállítanád a világot,
csupán azzal, amikor a szemembe nézel.
Csak te vagy képes megdobogtatni
a szívemet, ha melletted vagyok.
Csak te vagy az egyetlen, akit akarok.
Minden lehetséges módon megteszek
mindent a lelkemmel, és a szívemmel.
Ez azt jelenti, hogy szeretni foglak,
függetlenül attól, hogy éppen
milyen rangot vívtam ki az életben.
A szívemben csupán te vagy!

Te vagy az igaz szerelmem,
beleegyeztem, hogy mindent feladok érted.
Ahogy az ég neked rendelt,
fogadd el, hogy a társam légy!
Mostantól együtt folytassuk utunk!

Olyan, mintha megállítanád a világot,
csupán azzal, amikor a szemembe nézel.
Csak te vagy képes megdobogtatni
a szívemet, ha melletted vagyok.
Csak te vagy az egyetlen, akit akarok.
Minden lehetséges módon megteszek
mindent a lelkemmel, és a szívemmel.
Ez azt jelenti, hogy szeretni foglak,
függetlenül attól, hogy éppen
milyen rangot vívtam ki az életben.
A szívemben csupán te vagy!

Szomorúságban, boldogságban,
betegségben, egészségben,
itt leszek neked minden pillanatban.
Itt leszek, nem megyek messze.
Melletted állok, nem választhatnak el.
Sosem hagylak el!

Csak te vagy az egyetlen, akit akarok.
Minden lehetséges módon megteszek
mindent a lelkemmel, és a szívemmel.
Ez azt jelenti, hogy szeretni foglak,
függetlenül attól, hogy éppen
milyen rangot vívtam ki az életben.
A szívemben csupán te vagy!

Csak te vagy az egyetlen, akit akarok.
Minden lehetséges módon megteszek
mindent a lelkemmel, és a szívemmel.
Ez azt jelenti, hogy szeretni foglak,
függetlenül attól, hogy éppen
milyen rangot vívtam ki az életben.
A szívemben csupán te vagy!
Bármilyen életbe születek újjá,
a tiéd vagyok, nekem csak te leszel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése