2024. május 10., péntek

ฉันเดินทางเพื่อมาพบเธอ - COCKTAIL

 



 

Még egy dal, amit kifelejtettem a szimfonikus koncert dallistájából. De így már tényleg teljes. :)

 

   



Elutaztam, hogy találkozzak vele - Cocktail


Hosszú idő telt el azóta, hogy elváltunk,
de még mindig darabokban hever a szívem.
Még a legelső emlékeket is pontosan
fel tudom idézni, amit veled együtt éltem át.

Viszont... te már tovább léptél, és
elfelejtetted a korábbi életünket?
Remélem, jól vagy! Mindig
csak a legjobbat kívántam neked.
Azért jöttem el, hogy találkozzam veled.
Csak lássam az arcodat. Ennyi.
Életben akarom tartani az emlékeket,
hogy velem legyenek ha talpra állok.
Mert aztán többé úgysem találkozunk.

Olyan vagy, mint egy virág,
ami csak egyszer,
egy rövid ideig virágzik.
Nekem pont ez hiányzott.

Viszont... te már tovább léptél, és
elfelejtetted a korábbi életünket?
Remélem, jól vagy! Mindig
csak a legjobbat kívántam neked.
Azért jöttem el, hogy találkozzam veled.
Csak lássam az arcodat. Ennyi.
Életben akarom tartani az emlékeket,
hogy velem legyenek ha talpra állok.
Mert aztán többé úgysem találkozunk.
Tudd, hogy megőriztelek az emlékeimben!
Nagyon hiányzol!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése