2024. május 21., kedd

Who are you dreaming about when you're with Me? - Nine Kornchit

 


 

Eredetileg a My Stand-In egy kínai bl regény feldolgozása. Eredeti címe: 职业替身 (Professional Body Double). Thai stúdió megvette a jogokat, kínai sorozat nincs belőle, szóval ne keresse senki. Egy érdekes sztori, ahol egy kaszkadőr srácot követhetünk nyomon, aki balesetet szenved, mikor felébred a kómából már nem önmaga. A testébe másik srác lelke költözött bele. Egyéb csavaroktól se mentes, és részben a színészvilághoz kapcsolódik.

Az ending dal szerintem nagyon szép lett, illetve részben a szövege miatt írtam le pár sorban, hogy lélekvándorlós téma van benne, mert erre épít a dal, és így már érthető. 

 



Kiről álmodsz, amikor velem vagy? - Nine Kornchit


Minden nap azt gondolom, hogy
valamennyire fontos ember vagyok.
De most kezdek elbizonytalanodni.
Titokban aggódom, hogy
valaki másra gondolsz.

Attól tartok, hogy a szívem
nem tudja elfogadni,
ha végül nem kellek.

Kiről álmodsz, amikor velem vagy?
Ki hiányzik, mikor velem vagy együtt?
Ez csak egy elsuhanó árnyék,
nincs mód a szív megnyerésére.
Miért tartasz magad mellett?
Valaki mást helyettesítek?
Tudsz rá világos választ adni?
A szemed elárul. Az a személy,
akit keresel, vajon én vagyok?

Fel kell tenned magadnak a kérdést:
Ki fontos számodra?
Én, aki melletted áll.
Vagy valaki ismeretlen,
aki a szívedben rejtőzik?

Attól tartok, hogy a szívem
nem tudja elfogadni,
ha végül nem kellek.

Kiről álmodsz, amikor velem vagy?
Ki hiányzik, mikor velem vagy együtt?
Ez csak egy elsuhanó árnyék,
nincs mód a szív megnyerésére.
Miért tartasz magad mellett?
Valaki mást helyettesítek?
Tudsz rá világos választ adni?
A szemed elárul. Az a személy,
akit keresel, vajon én vagyok?

Soha nem tudtam, hogy
hova tegyem, amit minden nap
elmondasz, hogy: "Szeretlek!"
Néha nekem szólt?

Kiről álmodsz, amikor velem vagy?
Ki hiányzik, mikor velem vagy együtt?
Ez csak egy elsuhanó árnyék,
nincs mód a szív megnyerésére.
Miért tartasz magad mellett?
Valaki mást helyettesítek?
Tudsz rá világos választ adni?
A szemed elárul. Az a személy,
akit keresel, vajon... Az én vagyok?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése