2024. május 4., szombat

นักดนตรี - Cocktail

 

 

Ez egy nagyon jó kis ballada a zenész emberekről. Kicsit bemutatja a lelküket, szívüket. 2022-ben énekelte fel Ohm, Thanapon Intharit, és a TaitosmitH együttes két tagja (จ๋าย és โฟโมส). 

 

 

 

 A zenész - Cocktail


Régebben olyan magasan
akartam szárnyalni az égen,
hogy elérjem az álmomat.
Elhagytam az otthonnak nevezett helyet,
kalandokat kerestem,
az árral szembe mentem.
Egy nap majd nagy leszek.
Egy nap legenda lesz belőlem,
a hatalmas reflektorfények alatt.
Minden színpadon fényesen ragyogok majd.

Elmenni északra és délre,
minden nap egyforma.
Beteljesíteni a szívem vágyát, remélve
hogy a dolgok hírnevet hoznak.
Mindent beleadok, amit csak tudok.
Remélem, megpendítem a világ húrját.
Csak egy hajtóerőm van, a zene az életem.

De valaki azt mondja, hogy
az álmodozást hagyjam abba.
Nincs mód, hogy tovább folytassam,
és hogy ebbe belebukom.
Lenéznek engem, mert
úgy tűnhet, hogy küszködök.
Elviselem a fájdalmat, bár elég kínos.
De az álmom ennél sokkal nagyobb.
Reménykedve megyek tovább,
tudom, hogy épp hol tartok.
Ha most megállok, és a
kicsinyes megjegyzésre hallgatok,
senkit sem fog érdekelni, hogy
az álmaimnak búcsút mondhatok.

Hosszú idő telt el, messzebbre
jutottam, mint ami a cél volt.
Több száz műsorba léptem fel,
ami gazdagította a lelkemet.
Az évszakok váltakoznak.
Folyton szélesítem a repertoárom.
Nem hagyom abba, bár
az idő foga meglátszik rajtam.

A testem már gyengébb.
A napok kevésbé örömtelik.
A szívem sértetlen, a gyenge test
képes még show-t csinálni.
Minden nap hazatérve pihenek,
mert holnap a legjobbat kell nyújtani.
A legjobb tudásom szerint élem a napjaim,
hogy aztán másnap újra ragyoghassak.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése