2021. március 26., péntek

Perfect Stranger - Jason Tsou & Picks

 




A Black & White tajvani sorozatból még egy dal. Ritka példa arra, amikor egy keleti sorozatnak, filmnek angol nyelvű a dalszövege. Ez a történet ending-je. Ugyanolyan jól sikerült darab, mint az opening.

 


 

Előadója egy tajvani rockbanda a Picks (痞克四), kiegészülve Jason Tsou-val, aki maga is játszott a sorozatban.

 

 



Tökéletes idegen - Jason Tsou & Picks


Elmerengve a kék égbolton,
gondolkodom, ki vagyok valójában.
Szembenézni a vágyak válaszával...
Újrakezdeni, légy újra bátor!
Mi fog megállítani az utamon?
Ki fogja megkérdőjelezni a sorsot?
A fájdalom, és romlás próbája ez.
Cirkuszban élünk? El vagyunk átkozva?
Mert biztosan tudom, versenyt futok.

(Őrizd meg a szívemet!)
Valóra válik a kívánságom.
Még sosem találkoztam
hozzád hasonlóval.
(A lélegzetem is eláll.)
Elvakít a mosolyod, könnyekre fakaszt,
eloszlatja a hazugságot.

Ó, te bájos idegen!
Ringasd el a lelkemet, a világomat
egy gyengéd csókkal!
Repíts... Hadd repüljek a végtelenbe!
(Magasra... fel a végtelenbe.)
Ó, még egyszer, szeressük egymást
amíg a nap fel nem kel.
Az életünk összefonódik majd.
Szavak nélkül... tökéletes idegen!

Álmodnál rólam?
Velem lennél egy rövid ideig?
Vágyom az ajkaid érintésére.
Lélegzet visszafojtva, lázasan
állva a heves télben, minden bajban,
szükségem van rád,hogy mellettem állj!

(Őrizd meg a szívemet!)
Most ragadd meg a pillanatot!
Győzd le a gyengeséget, és
akadályozd meg, hogy elfussak!
(A lélegzetem is eláll.)
Meghódítottál a szemeddel.
(Elcsábított a szemed.)
Elvesztem a maradék eszem.

Ó, te bájos idegen!
Ringasd el a lelkemet, a világomat
egy gyengéd csókkal!
Repíts... Hadd repüljek a végtelenbe!
(Magasra... fel a végtelenbe.)
Ó, még egyszer, szeressük egymást
amíg a nap fel nem kel.
Az életünk összefonódik majd.
Szavak nélkül... tökéletes idegen!

(Őrizd meg a szívemet!)
Most ragadd meg a pillanatot!
Győzd le a gyengeséget, és
akadályozd meg, hogy elfussak!
(A lélegzetem is eláll.)
Meghódítottál a szemeddel.
(Elcsábított a szemed.)
Elvesztem a maradék eszem.

Ó, te bájos idegen!
Ringasd el a lelkemet, a világomat
egy gyengéd csókkal!
Repíts... Hadd repüljek a végtelenbe!
(Magasra... fel a végtelenbe.)
Ó, még egyszer, szeressük egymást
amíg a nap fel nem kel.
Az életünk összefonódik majd.
Szavak nélkül... tökéletes idegen!




1 megjegyzés:

  1. Ó!!Az örökzöld klasszikusom! Oda vissza vagyok mint a cselekményéért nem egy részt újra és újra végignézek vagy csak részleteket, de a zenéje is és a mondanivalója is fantasztikus.! Anno hogy vártam hogy legyen még egy évad!!! Köszönöm a fordítást!
    Hatalmas öleléssel.... Kata58

    VálaszTörlés