2021. március 9., kedd

Jump Down - Zhu Yilong

 


A Lost Tomb: Reboot sorozatának egyik betétdala. Ez most egy lassú, nagyon szép, és szomorkás hangulatú dal.

 

   



Le a mélybe  - Zhu Yilong


Talán nem kellett volna megjelennem előtted.
Talán vissza kellett volna fojtanom a kétségbeesésemet.
De még mindig érzek, mert még ver a szívem.

Azt hittem, ha megacélozom magam,
akkor nem fájnak majd a búcsúk.
Nem akarom, hogy egy nap megbánjam.
Szimplán a gyávaságom miatt.

Mégis a szakadék szélére sétáltam.
Annak ellenére, hogy mindannyian
azt mondtátok, ne menjünk tovább.
Becsuktam a naplómat.
Bocsássatok meg nekem, hogy
elhatároztam, a mélybe vetem magam.

Régen hogy töröltél ki egy barátot az emlékezetedből?
Kérlek, engem is próbálj elfelejteni!
Az idő elszáll, találkozol majd új barátokkal.

Mégis a szakadék szélére sétáltam.
Annak ellenére, hogy mindannyian
azt mondtátok, ne menjünk tovább.
Mert nem akarom, hogy sajnálattal emlékezzetek rám!

A történet véget ért. Kérlek, ne gondoljatok rám!
Valószínűleg már úgysem hallom.
Becsuktam a naplómat.
Bocsássatok meg nekem, hogy
elhatároztam, a mélybe vetem magam.

Ha le kell hunynom a szemem végleg,
egy soha véget nem érő
álomban találkozunk újra.
Kérlek, ne hiányolj engem!
Tudom, menni fog neked.
Kérlek, tedd meg!


1 megjegyzés:

  1. pg slot SLOTGXY888 แจกหนัก ไม่ผ่านตัวแทน รับประกันมีใบรับรอง ปลอดภัย เงินชัวร์ 100% สมัครเลยที่ slotgxy888

    VálaszTörlés