2021. március 23., kedd

The Miracle I’ve Waited For - Lee Thanat, Gun Achi


 

Ezzel a cover dallal kívánok nagyon BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT Nanatinak! :) 

Lee Thanat-tól nem nagyon lehet olyat találni, amihez angol szöveg is fellelhető, de szerencsére ráakadtam erre a szép, lassú dalra. 

Eredetileg ez egy 2007-es Pop Pongkool nóta. 

 



A csoda amire vártam - Lee Thanat, Gun Achi


Egyszer titokban rád pillantottam.
Elrejtettem a magányos álmaimat.
Egyszer dühös voltam a távoli csillagokra,
hogy te viszont soha nem fordultál felém.

Tudom, hogy ez csak egy álom.
Tudom pontosan, hogy ki vagyok.
Tudom, de nem tilthatom meg magamnak...
Még mindig álmodozom, reménykedek.

Mi lenne, ha történne valami az este.
Mi lenne, ha egy nap csoda történne.
Ami segítene valóra váltani az álmaimat.
Hogy én lehetnék az, aki szeret téged.
Hogy különleges lehetnék a szemedben.
De amikor felébredek, minden eltűnik,
és visszatér a régi kerékvágásba.

Elfogadom, hogy csalódnom kell.
Elfogadom, és visszatérek
a magányhoz, mint mindig.
Elfogadom azt, ami a valóság.
Egy éjszakáért cserébe,
hogy a szívem a szép álmokban elvesszen.

Mi lenne, ha történne valami az este.
Mi lenne, ha egy nap csoda történne.
Ami segítene valóra váltani az álmaimat.
Hogy én lehetnék az, aki szeret téged.
Hogy különleges lehetnék a szemedben.
De amikor felébredek, minden eltűnik,
és visszatér a régi kerékvágásba.

Elfogadom, hogy csalódnom kell.
Elfogadom, és visszatérek
a magányhoz, mint mindig.
Elfogadom azt, ami a valóság.
Egy éjszakáért cserébe,
hogy a szívem a szép álmokban elvesszen.
Elfogadom azt, ami a valóság.
Egy éjszakáért cserébe,
amikor a szerelmed lehetek.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése