2021. április 28., szerda

Love as Always - Liu Yu Ning

 



Ismét egy dal Liu Yu Ning-től. :) Ez a The Long Ballad c. sorozat egyik betétdala. 

 

 



Szeress, mint mindig - Liu Yu Ning


A sors hajthatatlan.
Inkább a magányt választottam.
Nehéz mindent feláldozni,
mert a szív nem bocsát meg.
Mennyi szeretet kell ahhoz,
hogy az érzések megváltozzanak?
Nem pazarolhatom el a testem, és az elmém.

Szerelem első látásra...
az egész életem annak szentelem.
Mi valójában a szerelem?
Nem menekülhetünk a világ elől.
Ne félj a magánytól, és a száműzetéstől.
Repülj az égen, míg boldog vagy!

Az emberek szíve túl mohó.
Régen nem volt elég jóvátenni,
mindent megtettek egymásért,
nem féltek a nehéz választástól.
Mennyi szeretet kell ahhoz,
hogy az érzések megváltozzanak?
Nem pazarolhatom el a testem, és az elmém.

Szerelem első látásra...
az egész életem annak szentelem.
Mi valójában a szerelem?
Nem menekülhetünk a világ elől.
Ne félj a magánytól, és a száműzetéstől.
Repülj az égen, míg boldog vagy!

Szerelem első látásra...
az egész életem annak szentelem.
Mi valójában a szerelem?
Nem menekülhetünk a világ elől.
Ne félj a magánytól, és a száműzetéstől.
Repülj az égen, míg boldog vagy!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése