2021. április 25., vasárnap

รางวัลปลอบใจ - Nat & Zee

 



Újabb cover a Do Mun Di-s srácoktól. :) Egész kellemes dal, és Zee rapben is jó! 

Az eredeti dalt ส้ม มารี (Zom Marie) és LAZYLOXY énekli. 

 



Vigaszdíj - Nat & Zee


Próbálok rád mosolyogni, mint régen.
Próbálok úgy köszönni, mint ahogy szoktam.
Próbálom meggyőzni magam, hogy jól vagyok.

Próbálok nem sírni, ha megkérdezed:
"Hogy megy sorod?" "Hogy vagy?"
Tényleg tudni szeretnéd,
vagy csak udvarias vagy?
Hogy válaszoljak a kérdéseidre?
Őszinte legyek veled?
Vagy azt mondjam, amit hallani akarsz?
Nem lenne jobb, ha elengednél?
Minél többet kérdezel,
annál jobban fáj nekem.
Kérlek, értsd meg, nincs
szükségem a sajnálatodra!
Miért kérdezel még mindig?
Mikor úgyis vele mész el...

Próbálom azt hinni, a barátom vagy.
Próbálom meggyőzni a szívem,
ne szeressen téged!
Főleg mikor újra összetalálkozunk.

Próbálok nem sírni, ha megkérdezed:
"Hogy megy sorod?" "Hogy vagy?"
Tényleg tudni szeretnéd,
vagy csak udvarias vagy?
Hogy válaszoljak a kérdéseidre?
Őszinte legyek veled?
Vagy azt mondjam, amit hallani akarsz?
Nem lenne jobb, ha elengednél?
Minél többet kérdezel,
annál jobban fáj nekem.
Kérlek, értsd meg, nincs
szükségem a sajnálatodra!
Miért kérdezel még mindig?
Mikor úgyis vele mész el...

Rap:
Az hittem te leszel az utolsó,
és egyetlen, akit szeretek.
De szerelmünk hamarosan elillant,
mert ő tűnt fel az oldaladon.
Fáj látni, ahogy magadat ostorozod.
Nem tudom, hogy mondjam el:
azt akarom, hogy tudd, engem nem érdekel...
Nem kell köszönnöd, ha találkozunk.
De ezt hagyd abba!
Mert akinek fáj, az mindig én vagyok.
Jobb neked vele.
Kérlek hagyd ezt abba, kedves!
Tudom, csak kedves akarsz lenni.
De mi lesz így az érzéseimmel, mit tegyek?
Valahányszor, ha felébredek,
már nem vagy itt velem.
Nem akarlak téged.
Ne tarts fogva a szavaiddal!

Nem lenne jobb, ha elengednél?
Minél többet kérdezel,
annál jobban fáj nekem.
Kérlek, értsd meg, nincs
szükségem a sajnálatodra!
Miért kérdezel még mindig?
Mikor úgyis vele mész el...

Nem lenne jobb, ha elengednél?
Minél többet kérdezel,
annál jobban fáj nekem.
Kérlek, értsd meg, nincs
szükségem a sajnálatodra!
Miért kérdezel még mindig?
Mikor úgyis vele mész el...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése