2021. április 29., csütörtök

คนแบบไหน - Mix Sahaphap

 


 

Egy friss thai bl sorozat, a Fish upon the sky betétdala köszönt rám, és az első 10 másodperc zenéje megvett. Nem tévedtem, az egész dal tetszett aztán. :)

Aki nem rajong a bl témáért, az csak hallgassa a dalt, és ne nézze a klipet. :) Még egyelőre nincs belőle sima zene verzió, amint lesz, teszek fel.

 

 

 

 Egy olyan ember... - Mix Sahaphap


Szép az idő ott fent, nem igaz?
Tudom, egy olyan ember, mint én
soha nem érhet el oda.
Nem számít, mennyi mindent teszek,
csak értelmetlennek tűnik az egész.
Így csak álmodozhatok.
Bár próbálok hozzád közelebb kerülni,
úgy tűnik, egyre csak távolodsz.
Ez egyszerűen reménytelen...

Milyen ember legyek, hogy
elnyerjem a szerelmedet?
Van rá mód, hogy észrevegyél?
Hajlandó vagyok mindent megtenni,
nem számít, milyen nehéz.
Vagy hiába az erőfeszítésem, még
ezek után se fogsz soha rám nézni?
...Lehetetlen az égig repülni.

Nem számít, mennyi mindent teszek,
csak értelmetlennek tűnik az egész.
Így csak álmodozhatok.
Bár próbálok hozzád közelebb kerülni,
úgy tűnik, egyre csak távolodsz.
Ez egyszerűen reménytelen...

Milyen ember legyek, hogy
elnyerjem a szerelmedet?
Van rá mód, hogy észrevegyél?
Hajlandó vagyok mindent megtenni,
nem számít, milyen nehéz.
Vagy hiába az erőfeszítésem, még
ezek után se fogsz soha rám nézni?

Milyen ember legyek, hogy
elnyerjem a szerelmedet?
Van rá mód, hogy észrevegyél?
Hajlandó vagyok mindent megtenni,
nem számít, milyen nehéz.
Vagy hiába az erőfeszítésem, még
ezek után se fogsz soha rám nézni?
...Lehetetlen az égig repülni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése