2021. április 11., vasárnap

The Luckiest Boy - Boy Sompob

 


Találtam egy napsugaras, dallamos, vidám szösszenetet. :) Igaz, hogy ez is bl sorozathoz írt dal, de hát annyi baj legyen. Engem nem zavar, mert én csak magát a zenét, dallamot, szöveget nézem, ha egy dalról van szó.

 

 Az első verzió sima képes, azoknak, akik nem bl kompatibilisek: 


Ez a rendes, eredeti klipes verzió: 


Plusz van egy olyan, amiben a szereplők éneklik el a dalt, és lassabb, líraibb verzió:



A legszerencsésebb srác - Boy Sompob


Tudod, milyen voltam régen?
Tudod, mennyire féltem a szerelemtől?
Nem mertem megnyitni a szívem senkinek.
Mikor megismertelek...
Új emberré váltam általad,
és ez megváltoztatta az egész világot.
Mert te vagy az igazi.
Mert te vagy az egyetlen szerelem.
Mert te vagy a valóra vált álom.

Aznap, mikor az életembe léptél,
én lettem a legszerencsésebb srác.
Maradj velem örökre!
Csak te és én, együtt örökre.
Valahányszor a szemedbe nézek,
olyan, mintha elvesznék a kék égbe.
Te vagy a napsugaram.
Te vagy éjjel a fénylő csillagom.

Tudod, hogy csak rád várok?
Tudod, hogy egyedül a szerelmed
adott reményt nekem?
Mert hiszem, hogy ez a szerelem igazi.
A szíved csordultig van szerelemmel.
Milyen szerencsés vagyok!
Mert te vagy az igazi.
Mert te vagy az egyetlen szerelem.
Mert te vagy a valóra vált álom.

Aznap, mikor az életembe léptél,
én lettem a legszerencsésebb srác.
Maradj velem örökre!
Csak te és én, együtt örökre.
Valahányszor a szemedbe nézek,
olyan, mintha elvesznék a kék égbe.
Te vagy a napsugaram.
Te vagy éjjel a fénylő csillagom.

Itt vagy, hogy megváltoztass.
Felébresztettél az álomból,
és újra érzem, hevesen ver a szívem.
Milyen szerencsés vagyok,
mert végre találkozhattunk.

Aznap, mikor az életembe léptél,
én lettem a legszerencsésebb srác.
Maradj velem örökre!
Csak te és én, együtt örökre.
Valahányszor a szemedbe nézek,
olyan, mintha elvesznék a kék égbe.
Te vagy a napsugaram.
Te vagy éjjel a fénylő csillagom.

Aznap, mikor az életembe léptél,
én lettem a legszerencsésebb srác.
Mivel rád találtam.
Még most is mellettem vagy, nem hagysz el.
Valahányszor a szemedbe nézek,
olyan, mintha elvesznék a kék égbe.
Új emberré váltam általad,
milyen szerencsés vagyok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése