2021. április 17., szombat

Why? - Lee Thanat

 


 

Lee a Boy for Rent és az Endless Love c. sorozatban játszott főszerepet. Szóval innen lehet ismerős. :)

Ezt a dalt as 'Boys don't cry' projekt kapcsán énekelte el. 

 

 

 

 

 Miért? - Lee Thanat

Talán én vagyok, aki nem elég jó...
Talán én vagyok, aki nehezen érti meg...
Talán én vagyok, aki soha nem lehet az igazi
...valaki számára.

Azért, mert rosszul csinálok valamit?
Vagy csak nincs szerencsém a szerelemben?
Hány alkalommal fájt...
Mindig ugyanúgy végződik.

Jogom van szeretni.
Vagy vesztesnek születtem?
Csak most az egyszer
meg akarom tapasztalni a szerelmet.
Hogy lehet, hogy ennyire nehéz?
Lehet olyan valakit szereti, mint én?
Vagy nem vagyok méltó senki szerelmére?
Csak meg szeretném próbálni,
milyen érzés a szerelem.
Most az egyszer!

Azért, mert rosszul csinálok valamit?
Vagy csak nincs szerencsém a szerelemben?
Hány alkalommal fájt...
Mindig ugyanúgy végződik.

Jogom van szeretni.
Vagy vesztesnek születtem?
Csak most az egyszer
meg akarom tapasztalni a szerelmet.
Hogy lehet, hogy ennyire nehéz?
Lehet olyan valakit szereti, mint én?
Vagy nem vagyok méltó senki szerelmére?
Csak meg szeretném próbálni,
milyen érzés a szerelem.
Most az egyszer!


2 megjegyzés: