2021. szeptember 26., vasárnap

Our Love - Smart, Ja, First, James

 



Ezt a dalt is kérésre fordítottam le. :) Egy most futó thai bl sorozat, a Don't Say No betétdala. 

 



A szerelmünk - Smart, Ja, First, James


Sosem tudtam, mikor jön majd a szerelem.
De ha neked megtetszik valaki,
megyek és nyakon csípem.
Megtanulom, mint valami kötelező dolgot,
hogy kell szeretni, és nem fogok csalódni.
Mert a szerelem lemondás,
és megtanítja nekem, hogy kell adni.
Minden nap megcsinálom,
határozott meggyőződéssel.
Ne hagyd, hogy tétlenül üljek,
hogy aztán megbánjak mindent.

Ahogy szeretjük egymást,
az legyen értékes emlék.
Arra az esetre, ha később
hiányzunk majd egymásnak.
Nem számít, mennyi idő telik el,
hiányozni fog a másik.

Amikor a közeledben vagyok,
te pedig hozzám bújsz,
érzem a szerelmet köztünk.
Még ha egy nap külön is kell válnunk,
az emlékek nem halványulnak el.
Hol vagy, csak áruld el nekem!
Miattad bármikor feláldozok nappalt vagy éjszakát.

Megtanulom, mint valami kötelező dolgot,
hogy kell szeretni, és nem fogok csalódni.
Mert a szerelem lemondás,
és megtanítja nekem, hogy kell adni.
Minden nap megcsinálom,
határozott meggyőződéssel.
Ne hagyd, hogy tétlenül üljek,
hogy aztán megbánjak mindent.

Ahogy szeretjük egymást,
az legyen értékes emlék.
Arra az esetre, ha később
hiányzunk majd egymásnak.
Nem számít, mennyi idő telik el,
hiányozni fog a másik.

Ahogy szeretjük egymást,
az legyen értékes emlék.
Arra az esetre, ha később
hiányzunk majd egymásnak.
Nem számít, mennyi idő telik el,
hiányozni fog a másik.
Nem számít, mennyi idő telik el...

Ahogy szeretjük egymást,
az legyen értékes emlék.
Arra az esetre, ha később
hiányzunk majd egymásnak.
Nem számít, mennyi idő telik el,
hiányozni fog a másik.

Amikor a közeledben vagyok,
te pedig hozzám bújsz,
érzem a szerelmet köztünk.
Még ha egy nap külön is kell válnunk,
az emlékek nem halványulnak el.
Amikor a közeledben vagyok,
te pedig hozzám bújsz,
érzem a szerelmet köztünk.
Még ha egy nap külön is kell válnunk,
az emlékek nem halványulnak el.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése