2021. szeptember 22., szerda

Memory - Sammy Samantha

 


 

Újabb dal a 7 Project sorozathoz. Ezúttal a 3. részhez kapcsolódó. 

 

 

 

Emlékkép - Sammy Samantha


Ez csak egy átlagos nap.
Semmi hír rólad, mióta elváltunk.
Már jó ideje nem találkoztunk.
Mi újság veled? Remélem, jól vagy!
Azt mondtam, ami ki kellett mondanom,
és te egyszerűen csak elhagytál.

Mikor találkoztunk, köszöntünk egymásnak,
mint valami ismerősök.
De olyan sok érzés kavarog bennem,
amit mélyen elrejtettem. Valakiről, aki
kedves volt nekem, és régen szerettem.
Ezt a szerelmet még mindig nem tudtam feledni.
Az én hibám, hogy nem vagyok
elég bátor ahhoz, hogy tovább lépjek.
Csak annyit tehetek, hogy rád gondolok,
mivel nem tudom megváltoztatni a múltat.
Visszamennék oda, mikor még szerettük egymást,
és folyton eszembe jutnak az emlékek...
Még mindig hiányzol!

Sok idő telt el azóta, hogy elhagytál.
De a szívem még mindig tele van emlékekkel.
Az idő semmire nem gyógyír.

Mikor találkoztunk, köszöntünk egymásnak,
mint valami ismerősök.
De olyan sok érzés kavarog bennem,
amit mélyen elrejtettem. Valakiről, aki
kedves volt nekem, és régen szerettem.
Ezt a szerelmet még mindig nem tudtam feledni.
Az én hibám, hogy nem vagyok
elég bátor ahhoz, hogy tovább lépjek.
Csak annyit tehetek, hogy rád gondolok,
mivel nem tudom megváltoztatni a múltat.
Visszamennék oda, mikor még szerettük egymást,
és folyton eszembe jutnak az emlékek...
Még mindig hiányzol!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése