2021. szeptember 10., péntek

The Most Beautiful Expectation - Bibi Zhou

 


Ritkán látni tőlem női előadótól dalt. Nos, ez a dal még azért különleges, mert személyes emlékek fűznek hozzá. No, nem arra kell gondolni, hogy voltam az énekesnő koncertjén... :)
 
Ez a The Chronicles of Town Called Jian/茧镇奇缘 című sorozat opening dala. 
A történetet pedig nagyrészt Tongli/同里-ban forgatták. Ez a kis vízi város a legszebb helyek közé tartozik, amit láttam a kínai utam során. Úgy hívtam: Kína Velencéje. Eszméletlen szép, nyugalom árad minden zugából, és olyan, mintha megállt volna ott az idő. Mint egy időutazás a régi Kínába.
Több száz éves épületek, utcák, kertek, hidak és csatornák között barangolhat, aki oda ellátogat.
A sorozatot pedig azokon az utcákon, hídon, kertben forgatták, ahol mi is személyesen jártunk! :) Ahogy elkezdtem nézni a sorozatot, csomó minden visszaköszönt. Épületek, utcák, a kertek, régi hagyományos házak amiket egyébként meg lehetett tekinteni ott helyben. Szerintem, ha a sorozatot, és a képeimet fognám, rengeteg egyező dolgot tudnék mutatni. :)
Fantasztikus érzés úgy nézni egy sorozatot, hogy az ember volt a konkrét forgatási helyszíneken.
 
 
Egy rövid videó, azaz a sorozat openingje a dallal:
 



Aki a teljes dalt szeretné meghallgatni, az itt találja: 
 





A legszebb remény - Bibi Zhou


Van egy álmom, ami olyan,
mint a szivárvány az eső után.
A könnyeket odaadom egy mosolyért cserébe.
Van másfajta szeretet, ami utat talál
a tömegen át, felkavarja az idők porát.
Egyre közelebb érzem a lélegzeted.
Két karoddal ölelj még jobban!

Kinyitom a szemem, és arra gondolok,
hogy itt vagy velem. Az nem számít, hogy
örökre vagy csak egy pillanatra.
Csendben becsuktam a szemem,
és újra megjelentél.
Vigyél magaddal a magány
szakadékának pereméről!
Felejtsd el, hogy mi ketten harcoltunk,
ne szomorkodj! Semmit sem bántam meg!

Átölelem a kedvesem, és felébredek az álmomból.
Várj kitartóan, és soha ne hagyj el!
Vonakodunk elválni a másiktól ébredés után.
Nincs helye tétovázásnak,
te vagy az én legszebb reményem!

Kinyitom a szemem, és arra gondolok,
hogy itt vagy velem. Az nem számít, hogy
örökre vagy csak egy pillanatra.
Csendben becsuktam a szemem,
és újra megjelentél.
Vigyél magaddal a magány
szakadékának pereméről!
Felejtsd el, hogy mi ketten harcoltunk,
ne szomorkodj! Semmit sem bántam meg!

Átölelem a kedvesem, és felébredek az álmomból.
Várj kitartóan, és soha ne hagyj el!
Vonakodunk elválni a másiktól ébredés után.
Nincs helye tétovázásnak,
te vagy az én legszebb reményem!

Átölelem a kedvesem, és felébredek az álmomból.
Várj kitartóan, és soha ne hagyj el!
Vonakodunk elválni a másiktól ébredés után.
Nincs helye tétovázásnak,
te vagy az én legszebb reményem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése