2021. szeptember 16., csütörtök

Safe Zone - Yacht Patsit

 



A 7 Project c. sorozat 2. részéhez készített dal. 

 

 

 

Biztonságos kuckó  - Yacht Patsit


Ma úgy tűnik nem találod magad.
Ez talán azért van, mert
nem mosolyogsz úgy, mint korábban.
Kíváncsi vagyok, vajon miért?
A hangod tele van szomorúsággal.
Olyan, mint egy búskomor dal.
Hol marad az, akit régen ismertem?

Nem lenne jobb, ha magad
mögött hagynád az aggodalmat?
Hadd segítsek a gondjaid cipelni!
Mindig itt leszek veled.
Meghallgatom minden szavad.
A szemem mindig rajtad tartom,
mikor szomorú vagy.
Mikor újra visszatérsz,
ott fogsz találni ugyanazon a helyen,
mosollyal az arcomon.
Mindig én leszek a biztonságot nyújtó
kis kuckó, ahova visszatérhetsz.

"Szeretlek!" ez az a szó, amit
soha nem mertem kimondani.
Csak annyit tehetek,
hogy melletted leszek.
A biztonságot nyújtó kis kuckó,
ami készen áll fogadni téged.

Nem lenne jobb, ha magad
mögött hagynád az aggodalmat?
Hadd segítsek a gondjaid cipelni!
Mindig itt leszek veled.
Meghallgatom minden szavad.
A szemem mindig rajtad tartom,
mikor szomorú vagy.
Mikor újra visszatérsz,
ott fogsz találni ugyanazon a helyen,
mosollyal az arcomon.
Mindig én leszek a biztonságot nyújtó
kis kuckó, ahova visszatérhetsz.

Mindig itt leszek veled.
Meghallgatom minden szavad.
A szemem mindig rajtad tartom,
mikor szomorú vagy.
Mikor újra visszatérsz,
ott fogsz találni ugyanazon a helyen,
mosollyal az arcomon.
Mindig én leszek a biztonságot nyújtó
kis kuckó, ahova visszatérhetsz.
Mindig én leszek a biztonságot nyújtó
kis kuckó, ahova visszatérhetsz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése