2021. szeptember 21., kedd

I'm Sorry - Boun

 


 

A 7 Project 4. részéhez tartozó dal. :) 

 

   

 

 

 Sajnálom - Boun


Tudom, mitől vagy szomorú.
Tudom, miért hagytál el.
Tudom, ki miatt volt.
Magamra hagytál.

Tudom, hogy mindig jó voltál hozzám.
Tudom, hogy teljes szívből szerettél.
Fogalmam sincs, miért bántottalak,
és miért kellett sírnod miattam aznap.
El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Bárcsak vissza tudnám forgatni az időt!
Bárcsak kijavíthatnám a hibám,
amivel fájdalmat okoztam!
Bárcsak rávehetnélek, hogy maradj!
El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Most döbbentem rá, mennyire kellesz nekem!
Sajnálom! Meg tudod bocsátani, amit tettem?

Most már tudom, mi az oka a szomorúságodnak.
Most már tudom, miért hagytál el.
Megértem, és tisztában vagyok vele,
megérdemlem, hogy elhagyjanak.

Tudom, hogy mindig jó voltál hozzám.
Tudom, hogy teljes szívből szerettél.
Fogalmam sincs, miért bántottalak,
és miért kellett sírnod miattam aznap.
El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Bárcsak vissza tudnám forgatni az időt!
Bárcsak kijavíthatnám a hibám,
amivel fájdalmat okoztam!
Bárcsak rávehetnélek, hogy maradj!
El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Most döbbentem rá, mennyire kellesz nekem!
Sajnálom! Meg tudod bocsátani, amit tettem?

El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Bárcsak vissza tudnám forgatni az időt!
Bárcsak kijavíthatnám a hibám,
amivel fájdalmat okoztam!
Bárcsak rávehetnélek, hogy maradj!
El akarom mondani, hogy: sajnálom.
Tudod, mennyire nagyon sajnálom?
Most döbbentem rá, mennyire kellesz nekem!
Sajnálom! Meg tudod bocsátani, amit tettem?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése