2021. szeptember 2., csütörtök

Would you be my love? - Earth & Santa

 



Egy cukorborsó klip, és dal. :) Igazából nem az esetem az ennyire szirupos nóta, és a cuki srácok. De néha ilyet is kell nézni, hallgatni - mondjuk egy jó kis AC/DC zúzás mellett XD -  Fő a változatosság! :)

Egyébként pedig egy induló thai sorozat első részéhez kapcsolódik a dal. - Vegyesen, mindenféle emberi kapcsolatot bemutat majd a történet. Fiú-lány, lány-lány, fiú-fiú párost is. - 

 

  



Leszel a kedvesem? - Santa & Earth


Soha nem hittem volna, hogy találkozok veled.
Számomra ez felért egy valóra vált álommal.
Teljesen megőrjítesz! A szívem elolvad,
amikor a szemedbe nézek.
Neked adom a szerelmemet.
A világ sokkal szebb, mikor mellettem vagy.
Minden nap veled akarok lenni,
hogy szerethessük egymást.
Hé, kedves! Érzed, hogy szeretlek?
A mosolyodtól gyorsabban ver a szívem.
Csodálatos vagy!

Hé, kedves! Leszel a szerelmem?
Bárcsak én lehetnék az, akit szeretsz.
Lehetek én az az egyetlen ember?
Kicsit közelebb tudnál jönni?
Azt akarom súgni, hogy már
az első naptól kezdve szeretlek.
Nem hazudok! A világ sokkal szebb,
mikor mellettem vagy.
Minden nap veled akarok lenni,
hogy szerethessük egymást.

Hé, kedves! Érzed, hogy szeretlek?
A mosolyodtól gyorsabban ver a szívem.
Csodálatos vagy!
Hé, kedves! Leszel a szerelmem?
Bárcsak én lehetnék az, akit szeretsz.
Lehetek én az az egyetlen ember?

Hé, kedves! Érzed, hogy szeretlek?
A mosolyodtól gyorsabban ver a szívem.
Csodálatos vagy!
Hé, kedves! Leszel a szerelmem?
Bárcsak én lehetnék az, akit szeretsz,
kérlek válassz engem!

Hé, kedves! Érzed, hogy szeretlek?
A mosolyodtól gyorsabban ver a szívem.
Csodálatos vagy!
Hé, kedves! Leszel a szerelmem?
Bárcsak én lehetnék az, akit szeretsz.
Lehetek én az az egyetlen ember?
Hé, kedves! Leszel a szerelmem?
Hé, kedves! Leszel a szerelmem?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése