2021. szeptember 7., kedd

You Are Fate - Bie Sukrit

 


Az előző dalfordításomhoz kapcsolódva, ugyanattól a színész/énekestől vettem elő egy dalt, aki abban szerepelt. Azaz Bie Sukrit-ról van szó, viszont ebben nem csak színészként szerepel, hanem ő az énekes is. :) A sorozat, amihez kapcsolódik az pedig a You're My Destiny. Ez a tajvani Fated to Love You thai verziója.

 

   

 


Te vagy a végzetem - Bie Sukrit


Ez egy véletlen volt, vagy írt
nekünk valaki egy tündérmesét?
Amiben találkoztunk, és egymásra találtunk.
Vagy csupán álmodom?
Az őrült fantáziám játszik velem?
Mikor felébredek, még mindig téged ölellek,
itt vagy szorosan mellettem.

Akkoriban magányos voltam,
és nem tudtam, meddig bírom még.
De aztán megjelentél.
Ha az az este csak egy álom volt,
miért látom világosan
magam előtt az arcod?
Előttem van, ahogy megölellek,
aztán újra és újra megcsókollak.
Mindent a szívem diktált nekem.
Ha az az este csak egy álom volt,
elalszom, és soha nem ébredek fel!
Mert a szívem állandóan azt súgja,
minden alkalommal mikor álmodozok,
hogy te vagy a végzetem.

Régen azt hittem, könnyen elfelejtelek.
Ha távol leszünk egymástól,
a másik emléke majd idővel elhalványul.
Annak ellenére, hogy a napok leperegtek,
nem gyógyította be a szívemen esett sebeket.
Nem tudtalak feledni, állandóan rád gondolok!

Akkoriban magányos voltam,
és nem tudtam, meddig bírom még.
De aztán megjelentél.
Ha az az este csak egy álom volt,
miért látom világosan
magam előtt az arcod?
Előttem van, ahogy megölellek,
aztán újra és újra megcsókollak.
Mindent a szívem diktált nekem.
Ha az az este csak egy álom volt,
elalszom, és soha nem ébredek fel!
Mert a szívem állandóan azt súgja,
minden alkalommal, mikor álmodozok,
hogy te vagy a végzetem.

Ha az az este csak egy álom volt,
elalszom, és soha nem ébredek fel!
Mert a szívem állandóan azt súgja,
minden alkalommal, mikor álmodozok,
hogy te vagy a végzetem.


2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű ez a dalszöveg is, még nem láttam a sorozatot, de igyekszem majd ide is ideérni. Nagy ölelés Kata58

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy tetszik. Szépen a thai dalok, nagyon szeretem őket. A sorozatot még én sem láttam, de meg fogom nézni. Legalábbis a thai verzióját biztos. :) Puszi!

      Törlés