2021. szeptember 5., vasárnap

Meaning - Atom Chanagun

 


Ezt a dalt már pár hónapja hallgatom, és egyik kedvencem. Most fordítást kap, és még azt megosztom, hogy egy jó kis thai sorozat betétdala. Címe: Prom Mai Dai Likit/Pure Intention.

 

 



Mit jelent... - Atom Chanagun


Ha a szeretet arról szól hogy adunk...
Mintha egyszer valaki
azt mondta volna nekem:
Akkor az olyan önző emberek
mint én, vakok lennének.
Soha nem foglalkoztatott a dolog.
Soha nem érdekelt azelőtt,
hogy adjak valakinek.
Sosem tapasztaltam,
milyen az igazi szerelem,
amíg nem találkoztam veled.

Rádöbbentem, csak most
értettem meg, mit jelent
a szeretet, amit kaptam.
Csak most látom, hogy
sosem töltötte be a szívemet.
Most eszméltem rá,
milyen szép is a szerelem.
Mikor én voltam az a személy,
aki többet adott, mint kapott.
Rájöttem, a szerelem
attól lesz értékes, hogy
neked adom a szívemet.

A szeretet, amit tőled kaptam,
új emberré változtatott.
Tanultam, és a saját szememmel
tapasztaltam, mikor átöleltelek.
Mivel soha nem érdekelt
azelőtt, soha nem törődtem
és nem adtam senkinek...
Nem is láthattam,
milyen az igaz szerelem,
amíg nem találkoztam veled.

Rádöbbentem, csak most
értettem meg, mit jelent
a szeretet, amit kaptam.
Csak most látom, hogy
sosem töltötte be a szívemet.
Most eszméltem rá,
milyen szép is a szerelem.
Mikor én voltam az a személy,
aki többet adott, mint kapott.
Rájöttem, a szerelem
attól lesz értékes, hogy
neked adom a szívemet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése