2021. november 30., kedd

Kiss - Rose Sirinthip

  

 

Mek Jirakit egy régebbi sorozatának, a Kiss-nek a betétdalát hoztam. Igaz nem ezt terveztem, de amit Mek énekel ahhoz sajnos nem találtam angol fordítást. 

 

  

 


Csók - Rose Sirinthip


Úgy élni, hogy a kérdésekre nincs válasz...
Fogalmam sincs, hogy akarom-e,
hogy itt légy, vagy sem.
Bár amikor magányos vagyok,
a tekinteted keresem.
Amikor sírok, te vigasztalsz meg.
Vajon így kell lennie, vagy mégsem?

Tényleg nem tudom. Bolond vagyok?
Ettől ideges leszek.
Szóval el kell vonulnom,
hogy újra átgondolhassam.
Ha te ugyanazt érzed, amit én...
Nem akarom azt hinni, hogy
ez csak egy képzeletbeli regény.
Csók, csók, csók! Csók, csók, csók!
Mit válaszolnál? Érzel valamit, vagy sem?
Titokban remélem, hogy igen a válaszod.
Vajon elég egymásra néznünk,
hogy megértsük a másikat?
Ha elég, akkor tudod, hogy rád gondolok.

Csók, csók, csók! Csók, csók, csók!
Emberek ezreivel találkozom,
de soha nem gondolok senkire.
De amint a közeledbe érek,
képtelen vagyok elszakadni tőled.

Tényleg nem tudom. Bolond vagyok?
Ettől ideges leszek.
Szóval el kell vonulnom,
hogy újra átgondolhassam.
Ha te ugyanazt érzed, amit én...
Nem akarom azt hinni, hogy
ez csak egy képzeletbeli regény.
Csók, csók, csók! Csók, csók, csók!
Mit válaszolnál? Érzel valamit, vagy sem?
Titokban remélem, hogy igen a válaszod.
Vajon elég egymásra néznünk,
hogy megértsük a másikat?
Ha elég, akkor tudod, hogy rád gondolok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése