2021. november 27., szombat

Bad Buddy - 5. rész felirat

 

Felirat: ITT

 

4 megjegyzés:

  1. Imádtam minden percét. Angolul is magyar felirattal is. Le is töltöttem. Még egyszer köszönöm a minőségi fordításodat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Catherina!

      :) Örülök, hogy neked is ennyire tetszett. Szerintem ezzel mindenki így volt, aki nézi a sorozatot. Nagyon odapakolták ezt az 5. részt... Nem is tudom, hogy még a hátralévő 7 részben mit fognak művelni ezzel a sztorival, és karakterekkel. De nagyon ügyes volt a rendező, az egyszer biztos.
      Nagyon szívesen a feliratot! :) - a kis bakit kijavítottam közben -

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm a feliratot. Imádtam a részt eddig a legjobb volt bár a többi is igazi remekmű... Alig várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Joli!

      Nagyon szívesen! :) Neked főleg. XD Igen, talán ez a rész volt eddig a legjobb, bár a többi se volt kutya. :) Kíváncsi leszek, mivel lepik még meg a nézőket, hova fogja még emelni a lécet ez a sztori. - legalábbis bl kategóriában - Legyen hamar péntek! XD

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés