2021. december 1., szerda

Keleti témájú 3D-s metál fémlemez kirakók

 


 
A térbeli maketteket mindenki ismeri. Ebben a bejegyzésben különleges darabokat mutatok be, amik nagyon szép díszei lehetnek a lakásnak, vagy vitrinbe is kiválóan mutatnak miután az ember összerakta őket. Persze ebben sokan magát a folyamatot szeretik, amikor összeállítják a darabot, mert jó vele dolgozni, egyfajta szórakozás annak, aki szereti az ilyesmit.
Szerintem ez egy nagyon jó időtöltés, és a végén egy gyönyörű tárgy, dísz lesz belőle. Ajándéknak is kitűnő választás.

A napokban láttam meg a Piececool márka pár makettjét, ami mind keleti témájú volt, és nagyon megtetszettek. Annyira, hogy rendeltem egy palota lámpás kirakót. :) Igazából innen a bejegyzés ötlete, hogy összegyűjtsek néhány látványos keleti témájú fém kirakót.

 



Pár információ:
Ezek pont úgy működnek, mint a hasonló fából készültek. Nem kell hozzájuk ragasztó, kizárólag egymásba csúsztatható kis fülekkel kapaszkodnak egybe a darabok. Vékony, metál színű fémlemezekből vannak a kirakó apró részletei. Van hogy meg kell hajlítani kicsit őket, ahhoz fogó szükséges. Rajzos leírást mellékelnek hozzá.
Vannak olyanok, amikhez a szettben jár led égő is, ezeket este fel lehet kapcsolni, és nagyon hangulatosan mutatnak. 




Pár hely ahonnan be lehet szerezni őket:
ebay, aliexpress, crazytoys.co.uk, ubuy.com, 3dmodelkit.com.

Témáját tekintve az égvilágon minden kapható: épületek, járművek,  állatok, növények, tárgyak, stb.

Az áruk attól függ, hogy maga a szett mekkora, azaz hány részletből áll, és van-e még más anyag is, amit mellékelni kell hozzá, pl: led égők, vagy gyöngyök, egyéb anyagok.


Összegyűjtöttem keleti témában olyanokról képet, amik nekem tetszenek. Ha a képekre rákattintotok, akkor átvisz oda a link, ahol megvásárolhatóak. Illetve ott több képet, és némelyiknél videót láthattok, hogy nézek ki élőben.










 

Plusz ráadás, amihez nem kerestem linket:










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése