2021. november 25., csütörtök

Smile In The Sky - Ice Paris

 


Random elém került ez a dal... vele még eddig nem találkoztam. Nem váltja meg a világot a dal, de dallamos, és jó a táncbetét a videóban. Tetszett a klip kivitelezése, és maga az ötlet.

 

 



Mosoly az égen - Ice Paris


Soha nem készültem fel,
soha nem készültem elbúcsúzni.
Ezen a napon még több millió
kérdésem van... Miért?
Csalódnom kell.
Hogy tévedhettem, és hol?
Könyörgöm! Mindent megtennék,
ha a ma este csak egy rémálom lenne.

Csak a mosolyod a távolban...
Maradj velem minden utamon!
Nem számít, milyen nehéz,
megteszek minden tőlem telhetőt.
Csak várj, és meglátod!

Tudom, hogy egy nap
célba érünk, és újra találkozunk.
Nem számít, mennyi gonddal jár,
vagy milyen nehéz.
Tudd, hogy jól vagyok!
Felállok, ha elbukom.
Kérlek, bízz bennem!
A sötétséget is legyőzi
egy új nap reménysége.
A történet arra vár, hogy felfedezzük.

Csak a mosolyod a távolban...
Maradj velem minden utamon!
Nem számít, milyen nehéz,
megteszek minden tőlem telhetőt.
Csak várj, és meglátod!

Csak a mosolyod a távolban...
Maradj velem minden utamon!
Nem számít, milyen nehéz,
megteszek minden tőlem telhetőt.
Csak a mosolyod a távolban...
Az égre tekintek, amikor fel akarom adni.
Nem számít, milyen nehéz,
megteszek minden tőlem telhetőt,
hogy büszke lehess rám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése