2021. november 15., hétfő

Om! Only You - Txrbo & J. Jazzsper

 


Megint szembe jött velem egy jó kis dal, illetve ezzel együtt egy film trailer. Mivel ez az  Om! Crush on Me című thai mozi OST-ja. 

Bejött a dal, és a látványvilága, nagyon kíváncsi lettem a sztorira. Elvileg nemsokára megjelenő, kosztümös moziról van szó. Gyakorlatilag pedig majd meglátjuk, hogy mikor lesz elérhető nemzetközi nézők számára is. - Saint filmjéből kiindulva, amit több mint 9 hónappal a bemutatása után lehetett csak beszerezni - 

Pár kép a filmből: 







A film trailere:

 


A film betétdala: 




Om! Te vagy az egyetlen - Txrbo & J. Jazzsper


Úgy tűnik, rátaláltam arra, amit kerestem.
Úgy tűnik, rátaláltam arra, akit nekem szántak.
Úgy tűnik, te vagy a szívem hiányzó darabja.
Úgy tűnik, mi már találkoztunk egymással.
Úgy tűnik, az nem más, mint a végzet.
Úgy tűnik, te vagy az akivel álmomban találkoztam, igaz?

Ha ismernék bűbájt, amitől az
emberek egymásba szeretnek,
az lenne a kívánságom,
hogy veled kössön össze.
Bűvölje el a szívünket,
hogy szerelembe essenek!
Most és mindörökké csak téged akarlak!
Hogy a szívünk egymáshoz legyen kötve,
nincs szükség mantrára.
Csak szeress engem teljes szívedből!

Ha ismernék bűbájt, megállítanám az időt.
Hogy a madarak többé ne repüljenek,
hogy a lovak ne vágtázzanak.
Szóval csak mi ketten maradnánk.
Bárhová mennénk, mindig veled lennék,
amíg az életem véget nem ér.
Gondold meg magad, és válassz engem!
Om! Hasson rád a varázslat,
hogy belém szeress! De mit is tehetnék?
Mivel nem vagyok varázsló,
csak egy átlagos ember.
Azt akarom, hogy vegyél észre!

Amíg az ég várakozik, alkonyattól pirkadatig,
és a nap fénye eltűnik a horizonton túl,
addig várok rád, hogy meggondold magad.
Ne zárkózz be, ne csukd be az ajtót!
A szíved olyan, mint egy folyó,
amely oltja a vándor szomjúságát.
Könyörgöm, ne tűnj el a szemem elől!
Könyörgöm, nyisd meg a lelked!
Ne fordíts hátat! Nincs több mantra.
Csak én állok itt, tiszta szívvel,
azért reménykedve, hogy rám találsz.

Ha ismernék bűbájt, amitől az
emberek egymásba szeretnek,
az lenne a kívánságom,
hogy veled kössön össze.
Bűvölje el a szívünket,
hogy szerelembe essenek!
Most és mindörökké csak téged akarlak!
Hogy a szívünk egymáshoz legyen kötve,
nincs szükség mantrára.
Csak szeress engem teljes szívedből!
Nincs szükség mantrára.
Csak szeress engem teljes szívedből!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése