2021. november 21., vasárnap

หลอกกันทั้งนั้น - Billkin

 

 

Ez a dal az I Promised You the Moon c. sorozat egyik OST-je. Egy szép, szomorú ballada. 

 



Bolond voltam - Billkin


Ahogy rám néztél,
és azok az édes szavak,
amiket mondtál nekem...
Úgy éreztem, mintha különleges lennék.
Azt hittem ez a szerelem.
Ahogy mindig törődtél velem.
De most döbbentem rá...
hogy mindez hamis volt.
Soha nem szerettél úgy, ahogy én.
Mert én teljes szívből szeretlek!

Megkaptál mindent, amit akarsz?
Most boldog vagy, hogy összetört a szívem?
Miért játszod meg, hogy
szeretsz, amikor nem így van?
Kérlek, válaszolj! Miért vagy ilyen kegyetlen?
Miért csinálok magamból bolondot?
Olyan szívtelen vagy!

Most boldog vagy, hogy bolonddá tettél?
Kihasználtál, és én hagytam, hogy így legyen.
Mindent megtettem érted.
Mire rájöttem, már késő volt,
addigra neked adtam a szívemet.
Semmim sem maradt...
Minden hamis volt.
Soha nem szerettél úgy, ahogy én.
Mert én teljes szívből szeretlek!

Megkaptál mindent, amit akarsz?
Most boldog vagy, hogy összetört a szívem?
Miért játszod meg, hogy
szeretsz, amikor nem így van?
Kérlek, válaszolj! Miért vagy ilyen kegyetlen?
Miért csinálok magamból bolondot?
Olyan szívtelen vagy!

Megkaptál mindent, amit akarsz?
Most boldog vagy, hogy összetört a szívem?
Miért játszod meg, hogy
szeretsz, amikor nem így van?
Kérlek, válaszolj! Miért vagy ilyen kegyetlen?
Miért csinálok magamból bolondot?
Olyan szívtelen vagy!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése