2021. november 4., csütörtök

Forever You - Aye Sarunchana

 



Kivételesen megint egy énekesnő került terítékre. :) Őt még a Boy for Rent kapcsán ismerem, szép hangja van. Lee Thanat (ugyancsak Boy for Rent) legújabb sorozatának, az Irresistible -nek a betétdalát hoztam tőle. 

 



Örökre te vagy - Aye Sarunchana


Bármint gondolsz rólam, most nem számít.
Fogalmam sincs, hogy még szeretsz-e.
Nem érdekel, nem hibáztatok senkit.
Nekem csak te vagy fontos,
még akkor is, ha már gyűlölsz.
Semmi baj! Nem kell sajnálkoznod.
Csak azt akarom, hogy
tőlem halld az igazságot!
Csak egyetlen dolog az,
amit mondani akarok,
ha még kíváncsi vagy rá.

Örökké szeretlek!
Még akkor is, ha az irántam
érzett szerelmed megváltozott.
A szívem ugyanaz marad.
Az egyetlen akit a szívemben őrzök,
az örökre te vagy!

Bármit is jelentek neked, nem számít
mennyi fájdalmat kell elviselnem,
akkor is szeretni foglak!
Csak azt akarom mondani,
ha még kíváncsi vagy rá:

Örökké szeretlek!
Még akkor is, ha az irántam
érzett szerelmed megváltozott.
A szívem ugyanaz marad.
Az egyetlen akit a szívemben őrzök,
az örökre te vagy!

Semmi sem lesz fontosabb,
mint az irántad érzett szerelmem.
Mindig szeretni foglak, az idők végezetéig!

Örökké szeretlek!
Még akkor is, ha az irántam
érzett szerelmed megváltozott.
A szívem ugyanaz marad.
Az egyetlen akit a szívemben őrzök,
az örökre te vagy!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése