2021. november 18., csütörtök

เรื่องธรรมดา - COCKTAIL

 



Végre új dalt adott ki kedvenc thai rock bandám. :) A szokásos minőség jellemzi ezt is. Egy szép balladát hallhatunk most tőlük. 

 

 

 

 Sokszor... - Cocktail


Évek teltek el azóta... már semmi
sem ugyanaz, mint mikor elhagytál.
Különböző életszakaszok jönnek,
az idő telik, az életnek folytatódnia kell.
Többször is mondogatom magamnak,
hogy minden rendben van.
Jól vagyok, jöjjön, aminek jönnie kell.
De vannak idők, amikor még
mindig rád gondolok.
Amit tettem, magyarázat a jelenre.
Azt hittem, elég erős vagyok,
de ez nem igaz.

Túl sokszor sírok.
Sokszor nem tudom
megállítani a könnyeket,
még akkor sem, ha próbálom.
Sokszor vége a szerelemnek.
Könnyek csorognak a szememből,
a szívem fájdalommal teli.
Sokszor törődőm másokkal,
aztán cserben hagynak.
Tudtam, hogy nem leszek képes
zátony nélküli útra terelni ezt a hajót.
Tovább mentél, engem tévútra vittél.
A könnyeim voltak az egyedüli
társaságom, most már jól vagyok.
Ez sokszor megesik...

Nem én vagyok az egyetlen, akinek
összetört a szíve, és mégis él.
A fájdalom nem állandó,
majd múlt lesz belőle,
amit meg tudok bocsátani.
De időbe telik, mire meggyógyul a szívem.
Még mindig harcolnom kell az érzéseimmel.
Most már tudom, nem vagyok elég erős.
Még mindig sírok a nehéz élethelyzetekben.

Túl sokszor sírok.
Sokszor nem tudom
megállítani a könnyeket,
még akkor sem, ha próbálom.
Sokszor vége a szerelemnek.
Könnyek csorognak a szememből,
a szívem fájdalommal teli.
Sokszor törődőm másokkal,
aztán cserben hagynak.
Tudtam, hogy nem leszek képes
zátony nélküli útra terelni ezt a hajót.
Tovább mentél, engem tévútra vittél.
A könnyeim voltak az egyedüli
társaságom, most már jól vagyok.
Ez sokszor megesik...

Sokszor vagyunk szomorúak,
sokszor szeretünk.
Jól vagyok, ez gyakran megesik.
Túl sokszor sírok.
Sokszor nem tudom
megállítani a könnyeket,
még akkor sem, ha próbálom.
Sokszor vége a szerelemnek.
Könnyek csorognak a szememből,
a szívem fájdalommal teli.
Sokszor törődőm másokkal,
aztán cserben hagynak.
Tudtam, hogy nem leszek képes
zátony nélküli útra terelni ezt a hajót.
Tovább mentél, engem tévútra vittél.
A könnyeim voltak az egyedüli
társaságom, most már jól vagyok.
Ez sokszor megesik... Túl sokszor.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése