2022. május 11., szerda

ความลับ - Jeff Satur

 


 

Ismét egy dal Jeff-től. :) Nem kell megijedni, fogok mást is feltenni a blogra, nem csak az ő dalait. XD De most ezek kerültek sorra.

 


Annyit kell tudni erről a dalról, hogy a Tero Music "Call Me Your Brother" nevű projektjének egyik darabja. - 6 srác dalai szerepelnek benne - 

 



Titok - Jeff Satur


Már régóta figyellek.
Félek rád nézni, és mindig kerüllek.
Félek, hogy egy nap megtudod
az igazságot, amit rejtegetek.
Megtartottam a titkomat.
Soha nem mondtam el senkinek,
és lehet nem is leszek rá képes.

Amikor közelebb kerülök hozzád
többet akarok mutatni a szívemből.
Amikor egymásra nézünk,
az még jobban felkavar.
Olyan nehéz elrejteni az érzéseimet.
A te szívednek mi a titka?
Lehet, hogy ott vagyok benne?
Kérlek, mondd el, mi jár a fejedben!

Többet jelentett számomra, amit mondtál.
Én vagyok az egyetlen, aki így gondolta.
Kedves ember vagy.
Mit jelent a 'szeretet' szó számodra?
Megtartottam a titkomat.
Soha nem mondtam el senkinek,
és lehet nem is leszek rá képes.

Amikor közelebb kerülök hozzád
többet akarok mutatni a szívemből.
Amikor egymásra nézünk,
az még jobban felkavar.
Olyan nehéz elrejteni az érzéseimet.
A te szívednek mi a titka?
Lehet, hogy ott vagyok benne?
Kérlek, mondd el, mi jár a fejedben!

Amikor közelebb kerülök hozzád
többet akarok mutatni a szívemből.
Amikor egymásra nézünk,
az még jobban felkavar.
Olyan nehéz elrejteni az érzéseimet.
A te szívednek mi a titka?
Lehet, hogy ott vagyok benne?
Kérlek, mondd el, mi jár a fejedben!
Olyan nehéz elrejteni az érzéseimet.
A te szívednek mi a titka?
Lehet, hogy ott vagyok benne?
Kérlek, mondd el, mi jár a fejedben!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése