2022. május 10., kedd

Why Don't You Stay? - Jeff Satur

 


A KinnPorsche második betétdala, ami ugyanannyira telitalálat, mint a Slot Machine opening dala.

Jeff újabb nagyszerű nótája. :)

 

Az eredeti klip: 

 

 

Aki nem kompatibilis a bl témával, és aki lementené a zenét, annak simán a dal: 

 


Miért nem maradsz? - Jeff Satur


Minden régi történet,
minden éjszaka elmúlik.
Csak a nagy semmi ismétlődik.
Mikor megjelentél, akkor értettem meg,
eljött az ideje, hogy találkozzunk.
Ha ma este egymásra nézünk,
akkor lesz folytatás.
Ha megfogjuk egymás kezét,
még ha az egész világ
romokban hever, az sem számít.

Csak te... egyedül te!
Nem számít,
mivel kell szembenézned.
Egy világ csillagok nélkül...
Mi tovább megyünk.
Nem számít meddig,
ölelj át ma este!
Miért nem maradsz?

A múlt történetei, a hegek,
amiket valaki okozott...
Ezek a képek a fejemben
fokozatosan elhalványulnak.
Csak mert mellettem vagy.
Próbálom elfogadni magam,
azt hiszem, sikerülni fog.
Ha ma este egymásra nézünk,
akkor lesz folytatás.
Ha megfogjuk egymás kezét,
még ha az egész világ
romokban hever, az sem számít.

Csak te... egyedül te!
Nem számít,
mivel kell szembenézned.
Egy világ csillagok nélkül...
Mi tovább megyünk.
Nem számít meddig,
ölelj át ma este!
Miért nem maradsz?

Csak itt akarok maradni! (maradni, maradni)
Velem minden rendben lesz.
Kérlek, maradj mellettem!
Csak itt akarok maradni! (maradni, maradni)
Velem minden rendben lesz.
Kérlek, maradj mellettem!
Szóval csak maradjunk itt! (maradjunk...)



6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó hangja van. Köszi, hogy lefordítottad.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a fordítást, nagyon szép, és komoly mondanivaló. :) Tényleg felér a Slot Machine számához. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen! :) Szerintem még lesz pár jó kis dal a sorozathoz.

      Törlés
  3. Nagyon szép dal, és olyan lágy az énekes hangja. Köszönöm szépen a fordítást, szuper lett, többször végigolvastam a szöveget is. Nem tudom milyen a sorozat, de már annyi jelenetet láttam belőle, hogy kíváncsivá tett és végül meg fogom nézni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm a fordítást 🥰🥰 szép szám, egyszerűen imádom 😊

    VálaszTörlés