2022. május 12., csütörtök

Will you still love me? - NuNew

 



Ismét egy Cutie Pie dalfordítást hoztam.  Ez a dal a 11. részben hangzott el a bárban, ahol Kirin fellép. A megszokott szép, dallamos, szomorkás hangulatú nóta.


A sorozatból kivágott jelenet: 


Csak a zene, annak aki lementené: 



Akkor is szeretnél? - NuNew


Jó amilyen vagyok? Úgy festek,
mint aki az álmaidban él?
Ha megtudnál még valamit,
ha látnál még többet,
mennyire lennél csalódott?
Kérlek, tudd, hogy nem számít
mennyi minden változik!
Az egyetlen dolog, ami
ugyanolyan marad, az a szívem.

Akkor is szeretnél?
El tudsz fogadni annak, aki vagyok?
Ha olyan lennék, aki valójában
soha nem lesz elég jó neked,
akkor is szeretnél? Engem akarsz?
Csak a szívem van, ami szeret téged.
Tudsz te is szívből szeretni?

Kérlek, tudd, hogy nem számít
mennyi minden változik!
Az egyetlen dolog, ami
ugyanolyan marad, az a szívem.

Akkor is szeretnél?
El tudsz fogadni annak, aki vagyok?
Ha én olyan lennék, aki valójában
soha nem lesz elég jó neked,
akkor is szeretnél? Engem akarsz?
Csak a szívem van, ami szeret téged.
Tudsz te is szívből szeretni? ...
Csak a szívem van, ami szeret téged.
Tudsz te is szívből szeretni?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése