2022. május 26., csütörtök

Cocktail: COMING OF FATE medley

 



Nagyjából 2-3 hete jelent meg a COCKTAIL élő koncertje - amit nézők nélkül, egy nagy uszályon vettek fel - Az egész koncertfelvételt, illetve az összes dalt, fordítással együtt később felteszem ide a blogra.

Most egy részletet hoztam belőle, ami külön is fent van youtube-on. Ez egy válogatás a banda gyönyörű, romantikus balladáiból. Összesen 5 dalból áll, amik nem teljes egészben szerepelnek, viszont én az eredeti dalokat, fordítással együtt linkelem hozzájuk. 

A dalokból kettőt eddig még nem fordítottam le, így azok itt ebben a bejegyzésben találhatóak.

 

A koncertrészletet itt találjátok

COMING OF FATE MEDLEY videója: 


A medley dalai, sorrendben:

1. เธอทำให้ฉันเสียใจ/You Make Me Sad 


Szomorúvá teszel - Cocktail


Azt mondtad, szeretni fogsz.
Nem számít meddig,
a szerelmünk erős marad.
Függetlenül attól mennyi ideig,
a szívünk nem változik.

De végül elhagytál,
hogy magányosan éljek.
Elfelejtetted a szerelmünket,
kerestél valaki mást.
Untad a kapcsolatukat,
könnyedén továbbléptél.
Szomorúvá teszel...

Nyugtalanná teszel, naivan szenvedek.
Megríkatsz, összezúztad az életemet.
Megölted a szerelmet a szívemben.

Emlékszem, még most is emlékszem...
az arcodra a mai napig.
Minél több év telik el,
annál inkább elhalványul a szerelmünk.
Te már mindent elfelejtettél,
semmire sem emlékszel?
Vagy csak azért hagytál el,
hogy szomorkodjak?

Nyugtalanná teszel, naivan szenvedek.
Megríkatsz, összezúztad az életem.
Megölted a szerelmet a szívemben.
Szomorúvá teszel...

Nyugtalanná teszel, naivan szenvedek.
Megríkatsz, összezúztad az életemet.
Megölted a szerelmet a szívemben.

Szerelmem! Bármennyire is szeretlek,
bárhogy is mondom: Szeretlek!
Lehet, hogy attól nem jössz vissza,
nem lesz minden olyan, mint régen.
Csalódást okozol, megbántasz,
szomorúvá teszel.



2. เรื่องธรรมดา

Megtaláljátok a blogon: ITT


3. ดึงดัน

Megtaláljátok a blogon: ITT


4. เวลา

Megtaláljátok a blogon: ITT


5. โปรดเถิดรัก/Please, Love 


Kérlek, szerelmem - Cocktail


Tudom, hogy már rég vége.
De a szívemnek még mindig hiányzol.
A szívem még mindig téged akar.
Tudom, hogy időbe telik,
de a szívem még úgy tekint rád.
A szívem még mindig téged akar.

Bármilyen sokáig tart, még
most is úgy tűnik, messze van.
Úgy tűnik, hogy az idő
soha nem fogja begyógyítani.
Mondd el, mondd el, mi a szerelem!
Fogalmam sem volt, miért
nem értettem soha semmit.
Valahányszor szerelembe esek,
miért kell mindig, hogy fájjon?
Ha ez így van, kérlek ne engedd,
hogy beleszeressek másvalakibe!

Egyszer, mikor kerestem,
végül csalódás lett a vége.
Mert az út végén senki nem volt.
Nagyon jól tudom,
hogy nem jössz vissza.
De mindent feladnék,
bármit megtennék, hogy visszatérj!

Bármilyen sokáig tart, még
most is úgy tűnik, messze van.
Úgy tűnik, hogy az idő
soha nem fogja begyógyítani.
Mondd el, mondd el, mi a szerelem!
Fogalmam sem volt, miért
nem értettem soha semmit.
Valahányszor szerelembe esek,
miért kell mindig, hogy fájjon?
Ha ez így van, kérlek mondd el,
hogy mi a szerelem!
Kérlek, mondd el, mit kell tennem!
Kérlek mondd el!

Bármilyen sokáig tart, még
most is úgy tűnik, messze van.
Úgy tűnik, hogy az idő
soha nem fogja begyógyítani.
Mondd el, mondd el, mi a szerelem!
Fogalmam sem volt, miért
nem értettem soha semmit.
Valahányszor szerelembe esek,
miért kell mindig, hogy fájjon?
Ha ez így van, kérlek ne engedd,
hogy beleszeressek másvalakibe!

Még mindig nem értem,
még mindig keresem.
Én vagyok az egyetlen,
aki könnyeket hullat.
Mondd el, mondd el, mi a szerelem!
Fogalmam sem volt, miért
nem értettem soha semmit.
Valahányszor szerelembe esek,
miért kell mindig, hogy fájjon?
Ha ez így van, kérlek ne hagyd,
hogy szerelmes legyek!
Mindent feladnék, csak azért,
hogy ne kelljen senkit se szeretnem!




Jó szórakozást a koncertrészlethez! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése