2022. május 23., hétfő

Hide - Jeff Satur

 



Jeff legújabb dala, ami ismét egy telitalálat. :) - legalábbis nekem nagyon bejön - 

 

 


Elrejtve - Jeff Satur


El akarom küldeni neked
a listát, amit hallgatok.
Úgy akarom megosztani
veled az idézeteket,
mintha azt én mondtam volna.
Szeretném, ha tudnád,
mit érzek mikor látlak téged.
Próbálok olyan helyeket
felkeresni, ahol te is jártál.
Olyan dolgokat próbálok ki,
amiket te csináltál.
Csak rád pillantok,
remélve, hogy te is viszonozd!

De minél többet próbálkozom,
annál kevesebb remény marad.
Minél többször nézek rád,
te csak azért sem figyelsz rám.
Olyan vagyok, mint egy árnyék
ami követ, de semmit sem ér.
Minél bátrabb vagyok,
téged annál jobban nem érdekel.
Még csak nem is zavarlak.
Olyan vagyok, mint egy árnyék,
ami a dolgok alatt rejtőzik, amit látsz.

Mert te vagy az, kedves!
Kedves, te vagy az!
Kedves, te vagy az!
Mindig hagytam, hogy bármit tegyél,
és én legyek az árnyékod.
Kedves, te vagy az!
Kedves, te vagy az!
A boldogságod számít,
nem a bánatom.
Kedves! Kedves!
Remélem hallod!
Hallgasd meg, amit mondok!
A térdeim elgyengültek,
a szívem csak érted dobog.

De minél többet próbálkozom,
annál kevesebb remény marad.
Minél többször nézek rád,
te csak azért sem figyelsz rám.
Olyan vagyok, mint egy árnyék
ami követ, de semmit sem ér.
Minél bátrabb vagyok,
téged annál jobban nem érdekel.
Még csak nem is zavarlak.
Olyan vagyok, mint egy árnyék,
ami a dolgok alatt rejtőzik, amit látsz.

Mert te vagy az, kedves!
Kedves, te vagy az!
Mindig hagytam, hogy bármit tegyél,
és én legyek az árnyékod.
Kedves, te vagy az!
Kedves, te vagy az!
A boldogságod számít,
nem a bánatom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése