2022. május 27., péntek

Always You - Zee Pruk

 

 

A Cutie Pie sorozathoz Zee is énekelt dalokat, ez az egyik. Tetszik a klipje, nagyon elegáns benne. :)

 

   



Csak te vagy - Zee Pruk


Látni a mosolyodat,
megtölti a szívemet boldogsággal.
Sokáig látni akarom
a mosolyt az arcodon.
Bár én olyan vagyok,
aki nem elég bátor.
Én vagyok az, aki megvárja,
amíg majdnem túl késő lesz.
A "szerelmem" az egyetlen szó,
amit nem mondhatok ki.

Csak te vagy... Szeretném, ha tudnád,
milyen fontos vagy nekem.
Csak te vagy... Kérlek értsd meg,soha nem
volt olyan, hogy nem szerettelek.
De nem mondhatom el.
Nem tudom, van-e jogom ezt mondani.
Arra vártam, hogy a szemembe nézz!
Meg fogod érteni? Tudod milyen nehéz?
Meg kell őriznem ezt a szerelmet.
Még mindig arra vársz, hogy halld tőlem,
ahogy kimondom: "Szeretlek!"?

Csak te vagy... Szeretném, ha tudnád,
milyen fontos vagy nekem.
Csak te vagy... Kérlek értsd meg,soha nem
volt olyan, hogy nem szerettelek.
De nem mondhatom el.
Nem tudom, van-e jogom ezt mondani.
Arra vártam, hogy a szemembe nézz!
Meg fogod érteni? Tudod milyen nehéz?
Meg kell őriznem ezt a szerelmet.
Még mindig arra vársz, hogy halld tőlem,
hogy kimondom, azt: "Szeretlek!"?
Csak te vagy... Csak te vagy...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése