2022. május 31., kedd

Only You - No One Else (โน วัน เอลส์)

 



Egy számomra új banda, akiknek első blikkre elvarázsolt a daluk. Ez pont az a típusú dal, ami nagyon bejön nekem. Jó kis dallamos, lassabb, vidám, könnyed.

Egy klip alatt hallottam, amit a Secret Crush on You bl sorozatból vágtak össze. A videóját nem fogom belinkelni ide, mert rengeteg bl tartalom van benne. Aki szereti a műfajt, és megnézné, link: ITT

 A dal eredeti klipjében Billkin szerepel. 

 

 

 

 Csak te - No One Else


Már el is felejtettem, milyen boldognak lenni.
Mikor mosolyog a lelkem, vagy beszélgetek valakivel.
Gyenge voltam, csak bámultam az esőcseppeket.
A szerelem már régóta messzire elkerült.
Soha nem hittem, hogy a boldogság még rám talál.
Soha nem gondoltam, hogy a szerelem visszatér.
De amikor találkoztunk, nem is tudom miért...

Csak azt tudom,
hogy miattad változtam meg.
Veled kellett találkoznom.
Egyedül veled!
Addig néztelek, amíg megértettem,
te vagy az egyetlen.
Valóra váltottad az álmaimat!
Csak te vagy itt velem. Egyedül te!
Csupán egyet szeretnék, hogy
minden nap mellettem légy!
A szívem egyedül a tiéd!
Az utolsó lélegzetemig, minden
másodpercem megőrzöm...
Megőrzöm neked!

Megváltoztattad az egész világomat.
Újra felragyogott miattad a szürke égbolt.
Megjelentél, és elvarázsoltad azt,
aki egykor reményvesztett volt.
Elhoztad az új napot a szerelmeddel.

Veled kellett találkoznom.
Egyedül veled!
Addig néztelek, amíg megértettem,
te vagy az egyetlen.
Valóra váltottad az álmaimat!
Csak te vagy itt velem. Egyedül te!
Csupán egyet szeretnék, hogy
minden nap mellettem légy!
A szívem egyedül a tiéd!
Az utolsó lélegzetemig, minden
másodpercem megőrzöm...
Megőrzöm neked!

Szeretném megköszönni az égnek,
vagy valakinek, aki odafent van,
hogy mi ketten egymásra találtunk.
Veled kellett találkoznom.
Egyedül veled!
Addig néztelek, amíg megértettem,
te vagy az egyetlen.
Valóra váltottad az álmaimat!
Csak te vagy itt velem. Egyedül te!
Csupán egyet szeretnék, hogy
minden nap mellettem légy!
A szívem egyedül a tiéd!
Az utolsó lélegzetemig, minden
másodpercem megőrzöm...
Megőrzöm neked!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése