2022. október 22., szombat

แค่มองว่าเรารักกันก็พอ... - Ice Sarunyu

 


 

Nemrég tettem fel a To Sir, With Love c. thai sorozat egyik betétdalát. Ez pedig a sorozat újabb zenéje.

Ez nekem jobban tetszik. Igazán szép lett, és az énekes is szimpatikus, úgy hívják náluk, hogy: a Mosolyok Hercege. :)  


Egy sima zenés verzióval kezdem, akit zavar a bl téma, annak ezt ajánlom. - igaz az eredeti klipben nincs semmi, de mivel két férfi szerepel benne, és ez egy szerelmes dal, onnan már egyértelmű - 



Az eredeti klip:

 



Annyi elég, hogy szeretjük egymást - Ice Sarunyu


Abban nem látok semmi rosszat,
ha valaki szeretni akar, bár ez vagy jó,
vagy rossz lesz mások szemében.
Nem értem miért, ha a másik is viszontszeret.
A nézetek jellegzetes szabályok szerint működnek.
Hogy is van? Ki tudja ezt?
A szerelem az szerelem, nem fáj senkinek.
Szóval, hol romlott ez el?
Ő csupán a szívét követi.
Csak hagyd, hogy a szíved
válassza meg, ki legyen a tulajdonosa!
Valaki aki szeretett engem, és
én viszonoztam az érzéseit.
A nézetek jellegzetes szabályok szerint működnek...
Lehet, hogy mi döntjük el?
Csak mi dönthetjük el, milyen úton járunk, igaz?

Ne tedd ezt! Hadd legyen a
szerelmünk más, mint a többi!
Annak ellenére, hogy soha nem
különbözött mások szerelmétől.
A te szerelmed, az én szerelmem,
vagy valaki másé...
Ne legyen a szerelem feltételekhez kötve!
Tudnál a szerelemre így tekinteni?
Mi az oka, hogy elutasítod?
Csak nézd meg, mennyire szeretjük
egymást! Csupán ennyi elég.

Nem számít ki szeret,
ha a szerelme szívből jön.
Szeressétek egymást szívből,
igazi szívből jövő szerelemmel!
Gazdaggá tesz, ha nem a
szerelmet látod rossznak.
Csak próbálj a szíveddel látni!
Talán egy napon majd megértjük egymást.
A szerelem szép, az számít kivel éled meg.

Ne tedd ezt! Hadd legyen a
szerelmünk más, mint a többi!
Annak ellenére, hogy soha nem
különbözött mások szerelmétől.
A te szerelmed, az én szerelmem,
vagy valaki másé...
Ne legyen a szerelem feltételekhez kötve!
Tudnál a szerelemre így tekinteni?
Mi az oka, hogy elutasítod?
Csak nézd meg, mennyire szeretjük
egymást! Csupán ennyi elég.

Ne tedd ezt! Hadd legyen a
szerelmünk más, mint a többi!
Annak ellenére, hogy soha nem
különbözött mások szerelmétől.
A te szerelmed, az én szerelmem,
vagy valaki másé...
Ne legyen a szerelem feltételekhez kötve!
Tudnál a szerelemre így tekinteni?
Mi az oka, hogy elutasítod?
Csak nézd meg, mennyire szeretjük
egymást! Csupán ennyi elég.
Csak nézd meg, mennyire szeretjük
egymást! Csupán ennyi elég...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése