2022. október 27., csütörtök

Silence is the answer - Jeff Satur & MEAN

 


Egy 2020-as MEAN dalt hoztam. Ők egy 4 tagú thai pop banda, 2017-ben alakultak. Elvileg népszerű együttesről van szó. Anno a Why R U? c. sorozat egyik betétdala is az ő nevükhöz fűződött. Ami meglepett, mert nem emlékeztem rá, pedig anno majdnem az összes dalt lefordítottam, ami a sorozathoz fellelhető volt. Persze... pont az egyik volt, amit kihagytam. De majd pótolni fogom.

 

   



A csend a válasz - Jeff Satur & Mean


Kifogytam a kérdésekből, hogy
ma hogy áll a kapcsolatunk.
Mostantól nincs több kérdésem.
Elfogadom, hogy már
nem érzel semmit irántam.
A cselekedeteid magukért beszélnek.
Tudom, hogy elhagysz engem.

Nem kell semmit mondani,
megértem, hogy el akarsz menni.
Nem kell semmit megmagyarázni.
Már a csend a legtisztább válasz.

Ha bármi olyat tettem, ami fájt,
bántott téged, azért volt,
mert akkor még nem tudtam,
hogy kérjek bocsánatot.
A szemedbe nézek, és látom...
Tudom, hogy mindjárt elbúcsúzol.

Nem kell semmit mondani,
megértem, hogy el akarsz menni.
Nem kell semmit megmagyarázni.
Már a csend a legtisztább válasz.

Csak a szemedbe nézve...
Csak amit elrejtesz...
Tudom, itt az idő elbúcsúzni.
Csak a szemedbe nézve...
Csak amit elrejtesz...
Tudom, itt az idő elbúcsúzni.
Itt az ideje a búcsúnak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése