2022. október 28., péntek

Why Must It Be You? - MEAN

 

 

Egy régebbi sorozat, amire most kicsit visszatérek. A tegnap megosztott dalnál említettem, hogy a MEAN együttes nevéhez fűződik a Why RU? c. sorozat egyik betétdala is. Gyorsan hoztam, mielőtt elfelejteném. :) Szóval újra egy kicsit SaintZee. :) Az első kedvenceim, Saint azóta is a szívem csücske a thai sztárok közül.

Elsőnek egy sima zenés verziót teszek fel,  mivel ez egy bl sorozat. Aki érzékeny a témára, annak csak ezt a verziót javaslom. 

  



Az eredeti klip: 

 



Miért neked kell lenned...? - MEAN


Régebben magányosan töprengtem rajta:
vajon miért te voltál az? Ki teszi ezt velem?
Egész nap csak te jártál az eszemben.

Talán azért, mert a szerelemre nincs válasz.
Szóval fogalmam sincs róla.
Miért kell pont őt szeretnem? Én sem tudom.
Még soha nem találkoztam olyan emberrel,
aki úgy elveszi az eszem, mint te.
Miért kell pont őt szeretnem? Tudni akarom!
Hogy lehet oda ennyire a szívem érte?
Minél többet gondolkodok rajta,
annál inkább összezavarodom.

Minden alkalommal tüzet fogok, amikor csak
rám nézel. Úgy tűnik, valami vonz hozzád.
Nem bírom elviselni. Nem is értem magamat.

Talán azért, mert a szerelemre nincs válasz.
Szóval fogalmam sincs róla.
Miért kell pont őt szeretnem? Én sem tudom.
Még soha nem találkoztam olyan emberrel,
aki úgy elveszi az eszem, mint te.
Miért kell pont őt szeretnem? Tudni akarom!
Hogy lehet oda ennyire a szívem érte?
Minél többet gondolkodok rajta,
annál inkább összezavarodom.

Miért kell pont őt szeretnem? Én sem tudom.
Még soha nem találkoztam olyan emberrel,
aki úgy elveszi az eszem, mint te.
Miért kell pont őt szeretnem? Tudni akarom!
Hogy lehet oda ennyire a szívem érte?
Minél többet gondolkodok rajta,
annál inkább összezavarodom.


 


2 megjegyzés:

  1. Neee... 😨 Ez pont 1 hónapra rá került fel, hogy én itt jártam. 😦
    A fenébe!! 😅 Pedig ez a dal az, ami zenével és szöveggel együtt benne van minimum a Top5-ben! 😁 ~Mármint a Why R U soundtrack listáján. ☝🏻😌~
    Kerestem is még tavaly szeptemberben de akkor nem volt fent.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, legalább ez is megvan. :) Érdemes amúgy böngészni nálam, mert tényleg sok bl zenéjét lefordítom. Most pl nagyon jó dalok voltak a My School Presindent-ben. Holnap majd Saint legújabb dala jön, ami mondjuk nem új, csak most jött szembe velem, hogy volt egy ilyen...

      Törlés