2022. október 21., péntek

Sorry - Urboy TJ

 



Ennél ellentmondásosabb dalt szerintem aligha tudtam volna találni. :) Legalábbis aminek a hangulata teljes ellentétben áll az énekes stílusával, kinézetével. A retró verziója egy tök cuki, nagyon dallamos, fülbemászó nóta lett. Ezt hallottam először egyébként. - azaz igazából cover dalként került elém, és megkerestem az eredetit - 

Mikor rákerestem az énekesre, és megláttam egy agyontetovált, szakállas csávót, hát... nem erre számítottam. XD De ez így sokkal jobban tetszik. Az főleg, hogy SELF MADE van tetoválva az ujjaira. 



Az eredeti dal, amihez nem találtam klipet, csak sima zenés verziót. Ebben van rap betét, és mai modern stílusú.

 


A másik verzió: retro stílusban is elkészítették a dalt, ami hozzám sokkal közelebb áll. 

 


Végül, hogy az előadót is látni lehessen, egy videó, amikor élőben nyomja: 

 



Sajnálom - Urboy TJ


Olyan sok hibát követtem el.
Szomorú, és magányos voltál miattam.
Bocsánat! Tévedtem.
Csak annyit látok, hogy az
árnyékod elhalványul, ahogy elsétálsz.
Most én is nagyon magányos vagyok.
Megbeszélnéd velem? Kérlek!
Megteszek érted bármit.

Csak azt akarom mondani...
Sajnálom... hogy egykor rosszfiú voltam.
Ha adsz egy esélyt, nem fogom
elkövetni ugyanazokat a hibákat,
nem hagylak cserben.
Ha itt lennél... nem engednélek el!
Megígérem neked, hogy mostantól kezdve
csak te leszel! Megígérem, kedvesem!

Már késő bocsánatot kérni?
A pillanat magányos nélküled.
Most minden fájdalomért
én vagyok a hibás.

Csak azt akarom mondani...
Sajnálom... hogy egykor rosszfiú voltam.
Ha adsz egy esélyt, nem fogom
elkövetni ugyanazokat a hibákat,
nem hagylak cserben.
Ha itt lennél... nem engednélek el!
Megígérem neked, hogy mostantól kezdve
csak te leszel! Megígérem, kedvesem!

Megbántottalak, rossz voltam hozzád.
Magányos lettél miattam.
Bocsánat! Szégyellem magam.
Most nekem is fáj...
mert rájöttem, senkim sincs.
Sajnálom, nem akartalak bántani.
Most már fogalmam sincs,
mit is mondjak. Sajnálom!

Csak azt akarom mondani...
Sajnálom... hogy egykor rosszfiú voltam.
Ha adsz egy esélyt, nem fogom
elkövetni ugyanazokat a hibákat,
nem hagylak cserben.
Ha itt lennél... nem engednélek el!
Megígérem neked, hogy mostantól kezdve
csak te leszel! Megígérem, kedvesem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése