2022. október 26., szerda

Oh! My Sunshine Night Ost: Secretly - King Chanawit

 



Szembe jött, és tetszett a dallama, hangulata, ennyi. :) Ez ismét egy BL sorozat betétdala. Sima zenés verziót nem találtam, majd pótolom később. - a klipje sem veszélyes, maximum hallgatni kell ;) - 

 

  



Titkon - King Chanawit


Nem ismertem, mit jelent a "szerelem" szó,
ha nem ajándékozol meg vele.
Nem akartalak szeretni téged.
Meg szerettem volna állítani a szívem,
de nem tudok harcolni ellene.
Nagyon félek a szomorúságtól.
(mint más szerelmesek)
Nagyon félek elveszíteni. (ami köztünk van)
Szóval egyre csak azon gondolkodom,
be kellene vallanom, vagy örökre tartsam meg.

Elmondom, mennyire szeretlek.
Elmondom, mennyire hiányzol.
Hangosan kimondom, ha tudom,
hogy te is így érzel irántam.
De mivel nem tudom,
azt nem viselném el, ha
bevallanám és elveszítenélek.
Nem ér annyit.
Szóval, ha ugyanúgy érzel,
kérlek, áruld el nekem!

Ha csak rám pillantasz, rólad álmodozom.
Minél többet látlak, annál jobban akarlak.
Valljak szerelmet, vagy tartsam meg? Mit tegyek?
Nagyon félek a szomorúságtól.
(mint más szerelmesek)
Nagyon félek elveszíteni. (ami köztünk van)
Szóval egyre csak azon gondolkodom,
be kellene vallanom, vagy örökre tartsam meg.

Elmondom, mennyire szeretlek.
Elmondom, mennyire hiányzol.
Hangosan kimondom, ha tudom,
hogy te is így érzel irántam.
De mivel nem tudom,
azt nem viselném el, ha
bevallanám és elveszítenélek.
Nem ér annyit.
Szóval, ha ugyanúgy érzel,
kérlek, áruld el nekem!

Elmondom, mennyire szeretlek.
Elmondom, mennyire hiányzol.
Hangosan kimondom, ha tudom,
hogy te is így érzel irántam.
De mivel nem tudom,
azt nem viselném el, ha
bevallanám és elveszítenélek.
Nem ér annyit.
Te is ugyanúgy érzel?
Kérlek, áruld el nekem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése