2022. november 6., vasárnap

ยื้อ - Ben Chalatit

 


Ben igazából már ismerős volt számomra, mert láttam thai énekes műsorokban, és múlt karácsonykor egy dallak kívántam kellemes ünnepeket a blogon, aminek ő volt az egyik énekese. Játszik sorozatokban, de leginkább show műsorok jellemzőek rá. Amit nem csodálok, mert egy vidám, jókedvű, vicces karakter. Első blikkre anno nekem a Lost Tomb Pufija jutott eszembe róla. :) Zenehallgatás közben jött szembe ez a dal tőle. Megtetszett, így landolt itt a blogon. 

Ez a 2014-es,  Fire Colored Sand (Sai See Plerng) sorozat betétdala.

 

   

 


Térj vissza - Ben Chalatit


Még mindig nem állok készen arra, hogy
elveszítselek valaki mással szemben.
Mert a szívem nem bírja tovább.
Te vagy az életem. Mihez kezdek nélküled?
Hogy lépjek tovább, ha nem leszel nekem?

Ne hagyj el! Megígéred? Adj egy esélyt, hogy
továbbra is szerethesselek! Tudod, hogy
senki másért nem engednélek el.
Meghalnék! Hogy tudnék lélegezni nélküled?

Bárcsak időt nyerhetnék!
Megállítanám az időt, és nem
hagynám, hogy elmenj.
Bármit szeretnél, abba beleegyezem,
és megteszem neked.
Csak azt akarom, hogy gyere vissza,
térjen vissza, ami rég volt!
Egyetlen pillanat is megérné nekem.
Könyörgöm, kérlek!
Ne kelljen magányban élnem!

Azt akarom, hogy a dolgok így legyenek.
Én legyek az, aki továbbra is szerethet.
Mert ez túl gyorsan történik ahhoz,
hogy megbékélhessek vele.

Ne hagyj el! Megígéred? Adj egy esélyt, hogy
továbbra is szerethesselek! Tudod, hogy
senki másért nem engednélek el.
Meghalnék! Hogy tudnék lélegezni nélküled?

Bárcsak időt nyerhetnék!
Megállítanám az időt, és nem
hagynám, hogy elmenj.
Bármit szeretnél, abba beleegyezem,
és megteszem neked.
Csak azt akarom, hogy gyere vissza,
térjen vissza, ami rég volt!
Egyetlen pillanat is megérné nekem.
Könyörgöm, kérlek!
Ne kelljen magányban élnem!

Tényleg nem tudom, mit kellene tennem,
hogy veled maradhassak.
Nem tudom, mit tegyek.
Van mód arra, hogy visszatartsam a szívedet?

Bárcsak időt nyerhetnék!
Megállítanám az időt, és nem
hagynám, hogy elmenj.
Bármit szeretnél, abba beleegyezem,
és megteszem neked.
Csak azt akarom, hogy gyere vissza,
térjen vissza, ami rég volt!
Egyetlen pillanat is megérné nekem.
Könyörgöm, kérlek!
Ne kelljen magányban élnem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése