2022. november 28., hétfő

ชายคนหนึ่ง - Saintsup



Egy pár éves cover dalt vettem elő Saint-től. Az eredeti előadója: Peter Corp.

Ismét Nórinak kívánok minden jót a holnapi vizsgához! :) Szorítok majd!

 

   

 

 

Csak egy ember - Saintsup


Nem kell aggódnod,
nem kell udvariaskodnod.
A szeretet, amit neked adok
az nagyon egyszerű dolog.

Csak egy ember vagyok,
aki vigyázni akar rád, és
aggódik miattad, ez minden.
Csupán azt szeretném, hogy
mindig legyen valaki, aki melletted van.
Soha nem akartam mást.
Csak fogadd el a szívemet! Neked adom.
Nem kérek érte semmit cserébe.

Csak egy ember vagyok,
aki vigyázni akar rád, és
aggódik miattad, ez minden.
Csupán azt szeretném, hogy
mindig legyen valaki, aki melletted van.
Soha nem akartam mást.

Csak a szívedből kérek egy darabkát,
ha valamit szeretnél adni nekem.
Csupán azt szeretném, hogy
mindig legyen valaki, aki vigyáz rád.
Soha nem akartam mást.

Csak a szívedből kérek egy darabkát,
ha valamit szeretnél adni nekem.
Csupán azt szeretném, hogy
mindig legyen valaki, aki vigyáz rád.
Soha nem akartam mást.
Soha nem akartam mást...


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése