2022. november 17., csütörtök

ลืมไป - Wanyai

 


Wanyai, azaz Olran Chujai nevét már több dalnál láttam, sőt  az egyik kedvenc dalomban STAMP duettet énekel vele. Szóval nem ismeretlen számomra. A Room 39 banda tagja volt, pár éve kezdett szólókarrierbe. Örülök, hogy erre a nótára rátaláltam, mert nagyon fontos dologról szól. Ritka jó dalszövege van, és az ilyeneket meg kell becsülni. :) 

 

 

 

 Elfelejtettem... - Wanyai


Olyan sok történetet látunk az életünk során.
Még egy hozzám hasonló embernek
sincs sok ideje azon gondolkodni,
vajon a valóságban mi fontos a szív számára.
Sok emberrel kell összefutnunk az életben.
Érdekelnek, de aztán hamar elfelejtem őket...
hogy azokhoz a személyekhez forduljak, akik közel
állnak hozzám, mert elfelejtettem, mennyire fontosak.

A világ összes pénzén sem lehet
szeretetet és boldogságot venni.
Mégsem vettem észre,
milyen jó volt veled lenni.
Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, hogy meg kell öleljelek.
Elfelejtettem, hogy milyen törékeny az élet.
Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, milyen jó az élet.
Megtalálhatod a csodálatos szerelmed.

Nagyon sok embert láttam,
ahogy az élet értelmét keresték.
Mindenki a saját, különféle elképzelése
szerint találja meg a jelentését.
De én csak egyre szenvedek,
úgy tűnik, egyáltalán nem leszek boldog.
Nem számít, merre indulok el,
minden irányból a díjakat learatva.
Hulla fáradtan térek haza.
Mikor kinyitom az ajtót,
nem vagy ott, mint régen.
A szék, a takaró, az ágy, még
a párnahuzat is, amit te vettél...
Mi hasznom, ha nem eszel velem?
Ha nem tölthetem el veled az időt?
Mert mindannyiunknak időre van szüksége,
hogy sok dolgot megértsünk.
Mert a boldogság ott van a közelben,
a barátainkban, a körülöttünk lévőkben.
Sok vagyonra tettem szert,
de téged nem vehetlek meg.
Az idő fontos, nem tudhatom arra a választ,
hogy holnap még mennyi lesz.

A világ összes pénzén sem lehet
szeretetet és boldogságot venni.
Mégsem vettem észre,
milyen jó volt veled lenni.
Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, hogy meg kell öleljelek.
Elfelejtettem, hogy milyen törékeny az élet.
Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, milyen jó az élet.
Megtalálhatod a csodálatos szerelmed.

Most mit tegyek?! Nem tudlak meggyőzni,
hogy gyere vissza, és maradj itt.
Egy pillanatért elcserélnék mindent,
amim csak van, azért, hogy
egy kicsit még tovább ölelhesselek!

Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, hogy meg kell öleljelek.
Elfelejtettem, hogy milyen törékeny az élet.
Elfelejtettem, megeshet az is, hogy
nem láthatlak majd minden nap így.
Elfelejtettem, milyen jó az élet.
Megtalálhatod a csodálatos szerelmed.

Hol van a boldogság? Valaki mellett, aki boldog?
A boldogság a szívben található.
Sehol máshol, ott van.
A boldogság talán nincs messze.
Belülről fakad. Ez a boldogság!
A boldogság a szívben születik meg.
Az, hogy mellettem vagy, boldogság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése